Exiztzor Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er nå utplassert 4 uker dette halvåret hos Eltel. er egentlig ganske artig. montere på sentraler , bredbånd osv . valgte det fordi je skal kansje bli telekom montør Lenke til kommentar
StoreC Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg er så heldig at jeg ikke skal ha arbeidsuke i det hele tatt. Politikerne har bestemt at vi skal ha to timer "Programfag for valg" hver tredje uke elns. Hurra for oss. =( Skal dere ha "programfag til(for) valg" i stedet for arbeidsuke?!?. Vi er så utrolig heldige (!) at "programfag til(for) valg" kommer som fast fag hver uke og at vi i tillegg skal ha arbeidsuken. Hvor i all verden er det du går?? Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Dette skule året som var hadde vi halve skule året på ein arbeidsplass og reste av halve året på ein annen plass eller så kunne vi velge å gå på samme plassen heile skule året der. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hei, jeg gidder ikke å lese gjennom så mange poster. Jeg har fått arbeidsuke i en sykkelbutikk i nærområdet. Jeg bare gikk dit og spurte. De var posetive med en gang og sa at hvis jeg "brettet opp armene og sto på litt" så kunne jeg få sommerjobb der. På skolen min trengte vi ikke å søke for å få arbeidsuke, d.v.s de sa at vi bare skulle oppsøke arbeidsgiverne. På min skole er det tradisjon å ha arbeidsuka i 10.Klasse. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Pøh, jobbet på kiwi da! Jobber forsåvidt der fortsatt, etter 1,5 år ^^, Jobbet med UP på OD-dagen, og det var utrolig gøy. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Pøh, jobbet på kiwi da! Jobber forsåvidt der fortsatt, etter 1,5 år ^^, Jobbet med UP på OD-dagen, og det var utrolig gøy. Fakka du noen "skurker" da eller? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Pøh, jobbet på kiwi da! Jobber forsåvidt der fortsatt, etter 1,5 år ^^, Jobbet med UP på OD-dagen, og det var utrolig gøy. Fakka du noen "skurker" da eller? Nei, vi bare makulerte dokumenter. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Pøh, jobbet på kiwi da! Jobber forsåvidt der fortsatt, etter 1,5 år ^^, Jobbet med UP på OD-dagen, og det var utrolig gøy. Fakka du noen "skurker" da eller? Nei, vi bare makulerte dokumenter. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg jobbet på Norli jeg. Koselige folk, og jeg har fått jobb der ved senere anledning, så det var et godt valg. Jobben besto av forskjellige ting, litt rydding, mye bokstabling, mye prising, sortering og litt andre greier. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det med arbeidsuke:vi gjør dugnader Gjør dere dugnader for å tjene penger til en klassetur? Det var dagens ^_^ Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg tror det er veldig viktig å ta noe du er interessert i. Feks jeg er veldig seilinteressert og jobba på et seilmakeri. det var veldig greit, har fått sommerjobb der i ettertid og har også lært masse nytt om seil. Og noe som også var veldig deilig var at det var veldig morsomt, jeg gjorde det jeg liker best i en hel uke istedet for å gå på skolen, kan det bli bedre? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hugsar eg gjekk gjennom heile byn og spurte på alt frå elektrobutikkar til hamnevesenet, men det var ingen som ville ha meg . Enda opp med snikra litt saman med far min på dagtid og gjekk i fjøset på kveldstid. Fekk ikkje akkurat so mykje ny erfaring, men kunne sove litt lenger om morgonen. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jobba i barnehage da vi hadde arbeidsuke i niendeklasse. Jeg fant fort ut at det ikke var noe for meg. Snørrete og masete unger som flyr rundt hele dagen. Nei takk! Da vi hadde tre ukers utplassering på VK1, begynte jeg å jobbe for et bilblad. Ble der deltid i to år, og nå skriver jeg om bil og båt et annet sted på fulltid. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jobba for et datafirma i Drammen som jeg ikke husker navnet på. Spilte for det meste emulator og chattet på irc, men utførte også viktige oppgaver som innkjøp av lunsj. Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hadde vel uken i 9. klasse. Jeg og en kompis var så heldig at vi fikk være med på en lastebåt som fraktet fiskefor. Den var ute fra søndag til lørdag. Mannskap på 4 + oss 2. Mannskapet gikk 6/6 vakter noe vi egentlig også skulle, men det gadd vi ikke. Det var ganske kjekt, jobbet kanskje i 4 timer per dag, resten av tiden gikk med til spising, filmtitting, avslapning og nyte utsikten. Jeg angret ikke i et sekund på det valget, har fått gode minner for resten av livet samt at jeg fikk se mye av vakre Norge Anbefales virkelig, hvis man har muligheten! Lenke til kommentar
Lebdalon Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg skal ha jobb uke I uke 2 i Januar. Jeg har lyst og komme inn på kystvakten eller ei rednings skøyte eller noe i den duren, noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg jobbet på elkjøp i arbeidsuka, ganske rolig. Plassere ut varer osv. Men i midten av uka kommer en som jobbet der og sier at vi skal rydde hele ute området, kjip jobb men det måtte gjøres Fikk et valgfritt spill siste dag Lenke til kommentar
Eirikf Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg hadde arbeidsuke i 9 klasse. Eneste jeg gjorde var å gå ned til Eik Senteret og spørre om jobb. Der jobbet jeg som mekaniker og synes det var kjempe artig. Jeg gjennomførte servicer på en rekke maskinelle ting som traktor, gressklipper, snøfreser og masse annet. Jeg lærte masse og fikk mye erfaring. Anbefales Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg jobbet på kinoen! Det var grisefett, fikk se nye filmer på pressevisningen (altså før den vanlige premieren), se filmer når det ikke var noe å gjøre osv. Vi ryddet i salene etter visning, og vi satt sammen sånne pappfigurer som reklame for filmer..Husker jeg og en annen sloss om å ta med oss Brad Pitt figuren fra Oceans Eleven hjem, hehehehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå