egil88 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg jobbet i kjøleskapet på Obs! Ganske kaldt å jobbe i 3-4 grader en hel uke. Fikk gavekort på 300 kr etterpå og kjøpte øl etterpå. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Vi hadde lærer som kom innom hver jobb og snakket og sjekket opp på oss. Trodde alle hadde det. Derfor var det liksom umulig å snike seg unna. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Vi hadde lærer som kom innom hver jobb og snakket og sjekket opp på oss. Trodde alle hadde det. Derfor var det liksom umulig å snike seg unna. 8323807[/snapback] Sånn var det hos oss også. Husker at sjefen min ikke var særlig hypp på å få besøk av henne, så da hun kom og snakket med han, gikk det mest i "Ja" og "Nei" og "Hehe, m-m". Lenke til kommentar
-Janus- Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg hadde arbeidsuke for 3 uker siden....da jobbet jeg på brannstasjonen her jeg bor...det var drit gøy Jeg var med å feiet (feiet 2 hus helt alene :!: ), skiftet dekk og vasket bilene, kjøre brannbil, sjekke peisene til folk, og slokke en liten brann Dette skal eg fortsette med i framtiden Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Vi (meg og min klasse) skal ha arbeidsuke om 1 år og da har jeg tenkt å søke på Haakonsvern (Bor i Bergen) er det noen som har vært på Haakonsvern i arbeidsuken som kan fortelle meg hvordan det var??? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 hmm, tid for å mimre litt. Kan huske da jeg gikk i 10ende klasse og hadde arbeidsuke, jeg jobbet faktisk i Kristiansand Dyrepark. Tror nok dette var litt forskjellig i forhold til hva andre fikk oppleve, men jeg matet bland annet apekatter, ryddet litt rundt forbi samt stelte med dyr som hester, geiter, elger osv. Virkelig noe å anbefale vist man bor i kr.sand og har sjangsen for å jobbe her i arbeidsuka, det var en artig uke! Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Savner det med arbeidsuke. Eg jobbet på eit hotell nær der eg bur og i tillegg siden eg kjente dei veldigt så jobbet eg 2-3 siste dagene å slåtten hos dei i tillegg. Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jobbet som nettverksansvarlig på en videregående skole. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Husker jeg var med i Studioet til min gammle lærerer. Han synger i Solfa! Drit gøy! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Solfa er jo kjempegode! Jeg jobbet i Bravida. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Solfa er jo kjempegode! Jeg jobbet i Bravida. 9000408[/snapback] Det var værtfall dritgøy, ganske slack også fikk vi prøve å spilleinn, klippe lyd osv! Være med dem på minikonsert. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg var med en tømrer. Det er mye variert arbeid. En av de få tror jeg. F.eks elektriker er det ikke mye du kan gjøre, for kobler du feil kand et bli brann osv. Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jobbet i Gjensidige forsikring på lysaker.. Var ganske artig egentlig.. var med å avslørte forsikringssvindel, var med utredere på brannsteder og drev med erstatning av pc/mobil osv.. veldig interresant Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 ee, liten bump men det skader nok ikke. Jeg jobbet med sønnico installasjon ... litt kjedelig i lengden men.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ungdomskolen det er snakk om? Da var jeg helikoptermekaniker på Flesland (flyplassen i Bergen). Mekket en del på Sikorsky og Super Pumaer, kjørte de ut og inn (jeg satt i helikopteret og styrte, kjørte ikke tauebilen) og var med ut på en plattform. På videregående (VKII IKT) var jeg en uke på en VGS-skole her i Trondeim, og en annen uke i et stort firma i Molde som jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg fikk såvidt besøk i min arbeidsuke, jeg. Men så jobbet jeg ganske langt unna og.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Var på IBM Ottestad Gjorde litt forskjellig de forskjellige dagene, feks den ene dagen var vi hos de som hadde ansvaret for å drive alle serverne, mens en anna dag hjalp vi til med å kaste gammelt uststyr Det var ihvertfall ei utrolig gøyal uke Lenke til kommentar
Arne Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Eg var på eit lokalt pc-verstad! Fytti katta det var morro! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Var hos vegvesenet og fikk kjøre en traktor og en liten lastebil. Holdt på å kjøre ned stakkars bilen til læreren når jeg rygga den på plass. Lastebilen klarte jeg å kjøre nesten å velte helt rundt når jeg fikk hjulene nesten over en skråning. Var på vinterstia og så dårlig sikt at det var umulig å si hvor var selve veien og hvor var "stupet". :!: Dette var da for en del år tilbake, har bedre bilkontroll enn Petter Solberg nå. Endret 19. oktober 2007 av SynSwitch Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg jobbet i kjøleskapet på Obs! Ganske kaldt å jobbe i 3-4 grader en hel uke. Fikk gavekort på 300 kr etterpå og kjøpte øl etterpå. Da har du ikke prøvd fryseren på Diplom is .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå