eivind lunder Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) I min arbeidsuke "jobbet" jeg på solobservatoriet på Harestua med Knut Jørgen Røed Ødegaard. Det var kos, det. Endret 23. mars 2007 av eivind lunder Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg jobbet på Sport1 i Volda i min arbeidsuke for en mannsalder siden. Det var en avslappende uke. Gjorde nesten ingenting. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 G-sport Hadde det ganske bra der.. Fikk gjøre det meste egnetlig... Og husk. Man har ikke krav på lønn under en utplasseringsuke. Alt man får av bedriften er å ansees på som gaver... Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 jobbet på postkontoret. forholdsvis grei jobb med tanke på hvor sen jeg var til å sikre meg. mye kjøring, men postmennene er snille og spanderer brus og boller. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 1stk hard uke på NSB Jernbaneverksted i Drammen ... det eide faktisk Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor så mange velger å jobbe i matvarebutikker og slikt. Da jeg hadde arbeidsuke i 9. klasse jobbet jeg i et reklamebyrå. Ble ikke mye jobbing, mest surfing på nettet og Nintendo 64-spilling (ja, det er så lenge siden), men jeg lærte litt grunnleggende reklame-teori og så hvordan det var å jobbe der. Men hvis man har som mål her i livet å jobbe bak kassa på Rimi, så... Lenke til kommentar
daim Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Etter som jeg går på videregående har vi 2 uker utplassering i gangen. 3 ganger i året. Det blir 6 uker utplassering 1. utplassering. Rissa kraftlag 2. Utplassering. Elpro 3. Utplassering. muligens elpro btw. skaff deg jobb på Nidar? Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jobbet på Ark i Trondheim i ei uke. Fikk ei bok som takk. Helt grei jobb, noe forskjellig hver dag, så jeg gikk ikke lei. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 tror jeg har bestemt meg! en fyr sa at den beste jobben var barnehagen! Mat+Film+2-3xNapp om dagen Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jobbet 1 uke på bondegård i arbeidsuka. Var ganske kjekt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg jobbet på Lundblad Meida i Tromsø. Hadde en veldig snill arbeidsgiver. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg jobba på McD i min arbeidsuke, max kjedelig så finn deg noe annet Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg jobbet på dolly dimpelz. Grei jobb med ikke like greie sjefer. Lenke til kommentar
Beer_Bottle_Joe Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jobba på fritidsavdeling for skolebarn. Helt reit selv om det ble litt mye styr og småjævlene stjal lua mi et par ganger :!: , ellers helt fint. Var kake på siste dagen siden det var "kosefredag", jævlig digg. Lenke til kommentar
Crayven Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jobbet på MTB i en uke. Fikk være med fra Bergen til Tromsø og hadde akkurat de samme pliktene som de menige. Var utrolig kult, særlig når vi annkom Tromsø hvor hele MTB skavdronen kom inn i samlet formasjon med mannskapet oppstilt på dekk. Sykt tøft med alle tilskuerene. Hadde også en god del øvelser på turen nord over, deriblant krigsøvelser, "gjemsel", brannøvelse og en del annet knask. Husker jeg fikk logoen til båten, samt skvadronens, en dvd med noen filmer fra tidligere øvelser og en utrolig digg tur som ikke kommer til å bli glemt med det første + at jeg "stjal" en barret; ) Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Lakserunker Jobbet på et lokalt laksekultiverings... eeh... sted i Sykkylven, Sunnmøre. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hvis du snakker om arbeidsuka på ungdomsskolen, så jobba jeg på SFO på barneskolen med en venn... Helt herlig jobb, jobba fra 12-16 hver dag, og alt jeg gjorde var å leke med barna! hadde ingen andre arbeidsoppgaver.. Fikk masse nye venner Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg var i heimværnet ...... Avslappende uke!Vi fikk oppgave av befalet(?) å ha inspeksjon på en kaserne for å sjekke om det var vasket bra nok av de som var menig(?) Så snakke til de sånn som befalet gjør og det var en som var litt smårar som ikke turde å sjå i øynene på meg når han hadde oppstilling Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 tror jeg har bestemt meg!en fyr sa at den beste jobben var barnehagen! Mat+Film+2-3xNapp om dagen 8230743[/snapback] Jobbet selv i barnehage, greit nok, men det finnes langt bedre alternativer vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 tror jeg har bestemt meg!en fyr sa at den beste jobben var barnehagen! Mat+Film+2-3xNapp om dagen 8230743[/snapback] Napp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå