Gå til innhold

Arbeidsuke... Hva tok du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Jeg jobbet på Sport1 i Volda i min arbeidsuke for en mannsalder siden. Det var en avslappende uke. Gjorde nesten ingenting.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange velger å jobbe i matvarebutikker og slikt. Da jeg hadde arbeidsuke i 9. klasse jobbet jeg i et reklamebyrå. Ble ikke mye jobbing, mest surfing på nettet og Nintendo 64-spilling (ja, det er så lenge siden), men jeg lærte litt grunnleggende reklame-teori og så hvordan det var å jobbe der.

Men hvis man har som mål her i livet å jobbe bak kassa på Rimi, så...

Lenke til kommentar

Etter som jeg går på videregående har vi 2 uker utplassering i gangen. 3 ganger i året. Det blir 6 uker utplassering :D

1. utplassering. Rissa kraftlag

2. Utplassering. Elpro

3. Utplassering. muligens elpro :)

btw. skaff deg jobb på Nidar? :D

Lenke til kommentar

Jobbet på MTB i en uke. Fikk være med fra Bergen til Tromsø og hadde akkurat de samme pliktene som de menige. Var utrolig kult, særlig når vi annkom Tromsø hvor hele MTB skavdronen kom inn i samlet formasjon med mannskapet oppstilt på dekk. Sykt tøft med alle tilskuerene. Hadde også en god del øvelser på turen nord over, deriblant krigsøvelser, "gjemsel", brannøvelse og en del annet knask. Husker jeg fikk logoen til båten, samt skvadronens, en dvd med noen filmer fra tidligere øvelser og en utrolig digg tur som ikke kommer til å bli glemt med det første + at jeg "stjal" en barret; )

Lenke til kommentar

Jeg var i heimværnet ...... Avslappende uke!Vi fikk oppgave av befalet(?) å ha inspeksjon på en kaserne for å sjekke om det var vasket bra nok av de som var menig(?)

Så snakke til de sånn som befalet gjør og det var en som var litt smårar som ikke turde å sjå i øynene på meg når han hadde oppstilling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...