Gå til innhold

Forsinkelser hos Elkjøp - PS3 - men fortvil ikke!

Anbefalte innlegg

Jeg har forhåndsbestillt PS3 pakken fra Elkjøp, - den dyreste pakken med 3 spill og ekstra kontroller.

I dag fikk jeg mail om at det var leveringsproblemer, og du kan tenke deg jeg ble skremt ved første øyekast! :p

Heldigvis var det kun den ekstra SIXXAXIS kontrolleren og det ene spillet som blir forsinket vel en ukes tid. I tillegg stod det at PS3 vil bli sendt med Posten før lanseringsdatoen 23. mars. Er man riktig heldig så kanskje den dukker opp tidligere enn 23.? ^^

Som kompensasjon for forsinkelsene får jeg også tilsendt et ekstra ps3-spill - Tony Hawk's Project 8 :D

Går det som jeg håper det gjør sier jeg bare:

Good job Elkjøp ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
cdon sendte meg min ps3 i dag selv om jeg hadde avbestilt den, de jævlene :p så om jeg skulle hatt den hadde jeg i hvert fall fått den til fredag ^^

8199952[/snapback]

Da kan du bare vidersende den til meg så slipper jeg å stå i kø på fredag :D

Lenke til kommentar

Overrasker meg at elkjøp selger PS3 så billig.

Men det kan jo være den samme taktikken som med wii-en på elkjøp (først 2000 for wii, deretter i overkanten av 3000 kr)?

Uansett, bra gjort av elkjøp å gi deg en liten trøst, ja. Det er slikt man bør forvente egentlig ;)

Lenke til kommentar
cdon sendte meg min ps3 i dag selv om jeg hadde avbestilt den, de jævlene :p så om jeg skulle hatt den hadde jeg i hvert fall fått den til fredag ^^

8199952[/snapback]

samme har det gjort med meg å sendt 20 mars med litt flaks har jeg den 22 mars har å en bestilling inne hos komplett men den står fortsatt åpen så det ser ut som den blir kanselert

Lenke til kommentar
Har non fått fra komplett i dag? Min ble sendt I går kveld men den står i oslo. Er det noen som vet når de fleste posthusene i Hamar får inn sine pakker. Klokkeslett altså?

8213560[/snapback]

min fik dem på omlastnigsterminalen i nydal hamar kl 7.49 i morres ligger vel lapp i postkassa i morra

Lenke til kommentar
Overrasker meg at elkjøp selger PS3 så billig.

Men det kan jo være den samme taktikken som med wii-en på elkjøp (først 2000 for wii, deretter i overkanten av 3000 kr)?

Uansett, bra gjort av elkjøp å gi deg en liten trøst, ja. Det er slikt man bør forvente egentlig ;)

8203642[/snapback]

Hvor ble den solgt for over 3k? Såvidt jeg vet var det en 2500-2700 jeg hørte prisen var i etterkant. Nå kan jeg ta feil, for all del. :)

Et spill var da veldig generøst. 50% på et spill i framtiden hadde da vært mer enn nok. Men gratulerer! Absolutt! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...