Luta Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) hei. her en dag kom jeg til skade for å søle zalo på venninda mi sin bærbare Dell-pc. vi fikk vasket bort det verste som havnet nede i tastaturet, men skjermen ble skadet og har "fuktskade" eller lignende ned i venstre hjørne. hun spurte om jeg hadde forsikring, noe jeg ikke er helt sikker på. hvordan forsikring skal dette evt. være? og dekker forsikring slike skader? noen som har opplevd lignende? jeg spurte også om hun hadde forsikring på pcen sin, noe som oftest følger med pc`er. men da fortalte hun meg at hun hadde, men de mistet poeng om de bruker den. det var faren sin forskring. skjønner ikke helt dette jeg? noen som kan hjelpe? Endret 20. mars 2007 av kaoset Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Hey Hvis du har reiseforsikring kan denne dekke et sånt "uhell", men du bør nok sjekke med et verksted hvor omfattende skaden er. Det kan hende et prisoverslag bare koster et par hundre kroner. Så hadde jeg ringt forsikringselskapet ditt og hørt hva de sier. Det kan jo være innboforsikringen dekker dette også. Greb. Endret 20. mars 2007 av grebnord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå