Pastilleske Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hvordan logger man seg på MSN Messenger når man har bytta fra ISDN til et trådløst nettverk? MSN Messenger funka helt fint med ISDN. :/ Men nå når jeg prøver å logge på MSN Messenger med hotmail-adressen min [email protected] (jeg hadde den samme adressen med ISDN, og var på http://www.hotmail.com for å kunne fortsette å bruke den adressen her på dette trådløse nettverket) kommer denne feilmeldingen fra MSN Messenger opp: "Vi kunne ikke logge deg inn på MSN Messenger nå. Prøv igjen senere. MSN Messenger har gjort flere mislykkede forsøk på å logge deg på. Det kan hende brannmuren blokkerer Messenger slik at den ikke kan koble seg til tjenesten. Kontroller brannmurinnstillingene. Du finner mer informasjon i instruksene fra forhandleren." Men jeg har bytta til Norton Internet Security i stedenfor windows-brannmuren siden det var anbefalt å gjøre, men jeg har slått windows-brannmuren på for sikkerhets skyld også. Hva slags brannmur er det snakk om? Windows-brannmuren kan vel ikke blokkere MSN Messenger nå som jeg har bytta til Norton Internet Security? Eller er det en annen brannmur som blokkerer? Jeg var også og så på denne siden her for å se om jeg kansje kunne finne noe: http://help.msn.com/(ZmlsdGVyPURIX0ZSRUUmc...y=80048820&fs=1 Der fant jeg det som, kansje iallefall, kunne løse problemet. Under hvordan jeg kan la MSN Messenger komme forbi brannmuren; Jeg må legge til MSNmsgr.exe til listen over tillatte programmer, og det står at MSNmsgr.exe er å finne i mappen C:\Program Files\MSN Messenger.. (.. En liten stund senere..) Jeg har nå finni C:\Program Files\MSN Messenger, men jeg fant ikke MSNmsgr.exe der.. :/ Og det er vel den som må være der for å slippe MSN Messenger forbi brannmuren? Hvordan finner og legger jeg til MSNmsgr.exe der? Blir veldig takknemmelig for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå