sniff Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Noen som skal nedover til Aiya Napa, kyrpos i sommerferien? Isåfall hvilket hotell og hvilken dato? Jeg og noen kammerater reiser 23 juli, og skal bo på eva bella! Noen som har hvert der før, og som har en mening om stedet? Endret 21. mars 2007 av sniff Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Winword, stavekontroll dette kan alle klare. Derfor folk med dysleksi får tildelt maskin på skolen hint hint... Mener du Aiya Napa? 8202753[/snapback] Aiga Napa er faktisk det engelske navnet på denne øya. Pantera Lenke til kommentar
sniff Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Noen som skal nedover til Aiya Napa, kyrpos i sommerferien?Isåfall hvilket hotell og hvilken dato? Jeg og noen kammerater reiser 23 juli, og skal bo på eva bella! Noen som har hvert der før, og som har en mening om stedet? 8196222[/snapback] hei hei:) hva er vitsen m å blåse opp at folk faktisk har problemer m rettskrivning? er d mulig, blir så forbanna oppgitt!! herregud ass.. men men, tenkte jeg skulle være den eneste som faktisk svarer på spørsmålet ditt og ikke henger seg opp i alt annet jeg og noen venner skal til ayia napa 23. juli vi også, skl bo på kalypso:) hørt d er dødsbra der nede, har ikke vært der før.. var på kos i fjor og der var ganske bra, hørt at det er mye bedre på napa.. er ryktene sanne kommer det til å bli en evig fet uke hvor mange er dere og hvor lenge skl dere være der? reiser dere fra norge?? - jente_88 8287924[/snapback] Reiser fra Gardermoen klokka 8 om morgenen! Hvilket flyselskap reiser dere med? Er bare jeg og en Kammerat, vi var 6, men de trakk seg på grunn av penger og jobb! Mange er dere? Lenke til kommentar
whom Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Vi i klassen har bestilt tur til Agia Napa nå den 23-30 April 1995,- pr. pers må vel sies å være en god pris Forslag til program og opplegg vi kan finne på? Lenke til kommentar
sniff Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Vi i klassen har bestilt tur til Agia Napa nå den 23-30 April 1995,- pr. pers må vel sies å være en god pris Forslag til program og opplegg vi kan finne på? 8314252[/snapback] Det var bilig! Betalte vel seks tusen for biletten min!! Må få tilbakemelding når du har hvert der! Er en del båt turer en kan reise ut på, de er veldig artig! Badelandet burde en også få med seg.. Også selfølgelig utestede der, hvis dere får lov til å drikke! Lenke til kommentar
jente_88 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 8287924[/snapback] Reiser fra Gardermoen klokka 8 om morgenen! Hvilket flyselskap reiser dere med? Er bare jeg og en Kammerat, vi var 6, men de trakk seg på grunn av penger og jobb! Mange er dere? 8314227[/snapback] vi reiser fra gøteborg vi, var ikke plasser fra gardemoen... vi var fire jenter men ser ut som det bare blir meg å ei vennine!! legg meg til på msn æ, så kan vi snakkes der:D [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå