hennanhennan Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg har lenge hatt lyst til å begynne på Ninjutsu ganske lenge nå. Noen som har noen erfaring med Ninjutsu? Hvor finner jeg nærmeste Ninjutsu klubb? (bor i stavanger) Lenke til kommentar
SteffenG Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg har lenge hatt lyst til å begynne på Ninjutsu ganske lenge nå. Noen som har noen erfaring med Ninjutsu? Hvor finner jeg nærmeste Ninjutsu klubb? (bor i stavanger) 8196044[/snapback] http://www.kampforum.com/component/option,...6/topic,11865.0 Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Gikk på ninjutsu for noen år siden. Var mye forskjellig artige greier, som: sverd, fall/rulleteknikk, nyttige "klipe deg i nerver"-teknikker osv. Anbefales (selv om jeg slutta selv). Lenke til kommentar
hennanhennan Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Gikk på ninjutsu for noen år siden. Var mye forskjellig artige greier, som: sverd, fall/rulleteknikk, nyttige "klipe deg i nerver"-teknikker osv. Anbefales (selv om jeg slutta selv). 8199700[/snapback] takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå