LKstraatveit Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hei. Fikk nylig en Boss DD-6 i hus. Er meget fornøyd med den, men det er en ting som irriterer. Når jeg bruker den og så skal skru den av for å spille et parti uten delay, fortsetter delayen å minke i et par sekunder, før den går helt av. Går det an å få det til slik at den går rett av når jeg tråkkår på den, og ikke fortsetter i noen sekunder? Lenke til kommentar
Katabombos Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg kjenner til problemet.. kan ha mindre feedback kanskje, men blir vel ikke like kult.. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 greia er vel at delayen til det du har spilt fader ut sant? sånn at tonene før du har skrudd den av blir repetert til de er ferdig mens tonene etter du har skrudd den av ikke blir repetert? right? vel du kan jo alltids skru den av litt før cleen partiet.. må bare komme med et lite innskudd uansett om at det er JÆVLIG fett når du tar f.eks. en solo med delay også kommer du til et nytt parti så hører du bare tonen fra soloen fader ut med delayen.. Så det er vel helelr en fordel men jaja.. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Det du trenger er en kill-mod til pedalen din. Desverre gav ikke google-søk meg noen umiddelbare resultatet. Det du kan forsøke er å sette en noise-gate/expander etter delayen. Boss sin NF-2, feks. Ta deg en tur i en musikkbutikk og skjekk hvordan det blir da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå