Lonestarr Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hei Jeg lurer på hvordan man kan sjekke temperaturen på ting i dataen? Hvis jeg f.eks vil vite hvor varm cpuen er, eller hvor varmt grafikkortet er osv. Finnes det et program man kan bruke for å få oversikt over temperatur? eller er det en enklere måte å gjøre det på? Hvis jeg skal kjøpe meg en core duo E6600, trenger jeg bedre kjøling da? er ikke sikker på hva jeg har nå, men det er ganske standard tenker jeg.. 2 år gammelt. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Med dette programmet kan du sjekke tempen: SpeedFan Bruker det selv! Endret 20. mars 2007 av mesha Lenke til kommentar
ptta Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Angående ny kjøling så følger det jo kjøler med prossesoren. Hvis du har veldig dårlig luftgjenomstrømning ellers i kabinetet kan du jo kjøpe et par nye kabinettvifter, men tror ikke det egentlig er nødvendig, kabinettvifter har vel ikke forandret seg mye de siste to årene(eller fem for den saks skyld). Lenke til kommentar
Lonestarr Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Problem solved Takk for hjelpa Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 du kan også bruke EverstHome Edition. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå