Fakeor Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Ok... Så får jeg en sånn blåskjerm igjen, som jeg har fått før! Denne er litt anderledes! Den inneholder ikke mye tekst, og er plassert i venstre hjørne på toppen! Rekker bare å lese at det står fysisk minne et sted, før pcn restarter! Har ikke gjort noesomhelst som kan gjøre at dette kunne skje! Brukte pcn helt vanlig forrige gang jeg var på den, og jeg installerte ikke noen program. Jeg har prøvd å kjøre pcn på alle mulige metoder, sikkerhetsmodus... Har prøvd å resatt BIOS'n uten hjelp! Prøvd absolutt alt som jeg kan tenke på! Vil heller ikke bruke en annen oppstartshardisk for å formatere den jeg har nå, og så installere XP på nytt! Så, er det noe som helst som kan løse problemet mitt? Systemgjenoppretting er heller ikke et alternativ, fordi den kommer ikke lenger enn en ekstremt treig(mye treigere enn normalt) preloader... Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Fakeor Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 BUMP! trenger svar fort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå