Etnies Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Heisann : )... Jeg har tenkt å kjøpe meg en å kjøpe meg en Dell XPS M1710 Men har tenkt å ringe og prute.. Men har har absolutt ingen erfaring eller idè hvordan man skal prute bra Har tenkt å bruke den: "Jeg ble veldig usikker nå" Men burde jeg være fornøyd med å få med den sekken som er der? Eller er det for dårlig, så jeg burde å få mer? En kompis som meg, fikk med den sekken gratis.. Men er det noen som har forslag åssen jeg skal prute bra? Og burde jeg være fornøyd med en sekk på kjøp? ----------------------------------- Nils- Endret 20. mars 2007 av trysilgutt Lenke til kommentar
seidon Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 I norge er det egentlig ikke lov til og prute. Men det er dit valg. Hvis du får pc'en billigere så vil jo alle de andre ogs¨ha en det. Lenke til kommentar
seidon Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 du kan jo også ringe og fortelle om den kompisen din som fikk den gratis. Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 hehe, joa.. Men jeg tenker att det er verdt et forsøk Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 SElvfølgelig er det lov å prute. Si gjerne at du ser dell og et annet merke, osv. Men at dell er litt dyrere også godsnakker du med personen. Lenke til kommentar
seidon Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 ja men du kan jo fortelle om han vennen din som fikk den gratis. Hvis de sier at de ikke har mer inne eller at det var en kampanje så kan du bare svare at det var jo dumt. Å jeg som hadde gledet meg sån til å gå rundt og briefe med den fine xps sekken min nå. Lenke til kommentar
seidon Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Desverre ikke noen pruting i norge pga likestilling. Ingen skal få det bedre en andre. Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Takk for alle forslag! Venter spent på flere. For jeg har seriøst ikke peiling på hvordan man gjør det Endret 20. mars 2007 av trysilgutt Lenke til kommentar
Markus123 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/1.1321361 Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 lol, takk skal du ha! (: Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Noen som har flere forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå