Gå til innhold

databasen.no - ny sjappe?


Anbefalte innlegg

webmercs betyr at butikken speiler lageret til alle de store distributørene i landet og at varene går rett fra distributøren til sluttkunde. Webutikken har da typisk ikke noe lager. Et eksempel er da Amentio som ikke har noe lager og svært få ansatte. Dette er kanskje bra for oss forbrukere fordi disse webbutikkene kan selge varer med svært lav margin. Men ingen morro varer evig....

8212109[/snapback]

 

 

Dette har igjen gitt meg ELENDIG service igjennom Amentio drittbutikken :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
webmercs betyr at butikken speiler lageret til alle de store distributørene i landet og at varene går rett fra distributøren til sluttkunde. Webutikken har da typisk ikke noe lager. Et eksempel er da Amentio som ikke har noe lager og svært få ansatte. Dette er kanskje bra for oss forbrukere fordi disse webbutikkene kan selge varer med svært lav margin. Men ingen morro varer evig....

8212109[/snapback]

 

 

Dette har igjen gitt meg ELENDIG service igjennom Amentio drittbutikken :mad:

8212358[/snapback]

Vel, man kan si mye forskjellig om Amentio, men det hadde vært en stor tragedie om Amentio skulle forsvinne fra markedet. Dette fordi de har et vareutvalg som bare er helt fantastisk og jeg finner alt der som de andre nettbutikkene ikke har!

 

Og jeg har aldri hatt problemer med levering iallefall, servicen ved defekte varer kan jeg enda ikke uttale meg om. men den tid den sorg..

 

Jeg kommer garantert å handle mere hos Amentio pga pris og utrolig utvalg! :w00t:

Lenke til kommentar

Kjøpte noen deler via netshopen i dag som jeg hentet i butikken. Fin og oversiktlig butikk med hyggelig betjening og imponerende raskt svar på telefonen. Null problem å ringe dem for å sjekke ordre-status (Jeg var ute og kjørte bil uten nett-tilgang.). Og varene var på plass 3,5 timer etter bestilling.

 

Så mitt første møte med databasen.no er meget godt og jeg vil gjerne benytte dem igjen. Var faktisk betydelig billigere enn komplett på 2 av 3 produkter!! :D:w00t::thumbup:

 

Jeg er imprignert! :D

 

Mvh

Lost-boy

Lenke til kommentar
Det er helt utrolig hva folk velger å klage på... "ånei, den logoen der ikke jeg", "hvorfor må jeg skrive hele webadressen, jeg er lat så fiks det for meg a...".. Erre mulig sier jeg bare.

8211009[/snapback]

 

Helt utrolig at folk klager på klager. Hvorfor kan de ikke få klage i fred?

 

Det med webadressen er mer ubeleilig enn du tror. Er mange som ikke bruker www.-prefixen når de skal inn på en side, eller folk som kanskje linker dit. Tapte kunder.

 

http://no-www.org/

Endret av Zerd
Lenke til kommentar
Det er helt utrolig hva folk velger å klage på... "ånei, den logoen der ikke jeg", "hvorfor må jeg skrive hele webadressen, jeg er lat så fiks det for meg a...".. Erre mulig sier jeg bare.

8211009[/snapback]

 

Helt utrolig at folk klager på klager. Hvorfor kan de ikke få klage i fred?

 

Det med webadressen er mer ubeleilig enn du tror. Er mange som ikke bruker www.-prefixen når de skal inn på en side, eller folk som kanskje linker dit. Tapte kunder.

 

http://no-www.org/

8216857[/snapback]

Like irriterende hver eneste gang jeg må skrive www for å kunne nå en side, vet om svære firma som enda ikke har fixet dette :w00t: Tydeligvis mye smarte folk rundt omkring ja

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
En ting jeg synes bør fikses er at det blir mulig å komme inn på siden ved å skrive databasen.no. Litt uproft at man bare kommer inn ved å skrive www.databasen.no

8196448[/snapback]

 

de er helt utrolig, mange av Webmercs produserte webshop som er store, så kommer en ikke til siden ved www

 

har tatt en test og minst 10 sider virker ikke, og dette skal de ta 5000 kr i mnd for?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Dere kan gjøre det enklere og finne ting.

 

Jeg skulle bare inn å se på priser etter en helt vanlig nettverkskabel.

 

Og trykket meg inn på datautstyr->Kabler ., Og der har jeg 75(!) sider og bla igjennom.

Litt flere underkategorier hadde nok vært et godt alternativ!

8447580[/snapback]

 

DET og mye sånnt annet med uoversiktlighet har vi en mann som jobber i disse dager med nå, så vær tolmodig og bare vent, jeg har sett en smakebit og dette blir BRA! MYE mer oversiktlig!

 

Einar for Databasen Sandefjord A/S

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er det noen som har erfaring med hvor lang behandlingstid de har på reklamasjoner?

(En uke på å hente pakken på posten synes jeg er litt vel lenge)

Venter på en WD HD som var DOA og det er ingen lokale sjapper som har Raid Ed. inne.... :hrm:

Endret av orjan
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...