Alexander Schindler Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 En guttunge som dagdrømmer om horer og sprit, og som så 300 tapre spartanere bli most første gang han var syv. Vi snakker selvsagt om ingen ringere enn Frank Miller, mesterhjernen bak "sin City" og kinoaktuelle "300". Les mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Flere slike artikler takk! Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Flere slike artikler takk! smile.gif Så de blir lest altså? :!: Flere saker på vei Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Når det blir gjort annet enn å bare oversette utenlandske artikkler blir det ofte verd å lese ja! Dette er nok den beste artikkelen jeg har lest i nettverket i år. Og skulle mange ønske seg noe måtte det være at Millers tolkning av Batman også briljerer på lerretet i fremtiden. Den tøffe og harde DKR Batman i en film med dette stempelet hadde nok mange satt pris på: Men desverre tviler jeg på at mye av det som hvertfall jeg liker i hans Batmanstreker vil kunne oversettes til film like bra som Sin City har gjort. http://spackfish.com/hw/bilder/POW-BIFF.PNG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg