abene Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Vi viser deg hvordan du kan slå av Windows-tjenester du strengt tatt ikke trenger, slik at PC-en kan jobbe raskere. Les mer Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Takker og bukker, den trengte jeg! Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Flott guide Har gjort dette på pc'n jeg bruker i bilen, og man merker stor forskjell iallefall når man ikke bruker pc'n til noe annet enn film og musikk så kommer denne godt med Lenke til kommentar
tarjeiii Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Takker! Jeg fikk ikke slått av remote registry. Noen som har en anelse om hva som forårsaker det? Fikk opp en lite beskrivende feilmelding. Nå er status forandret til "stopping" og alternativene for å starte og stoppe er blokkert. Lenke til kommentar
TMMProd Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Takker! Jeg fikk ikke slått av remote registry. Noen som har en anelse om hva som forårsaker det? Fikk opp en lite beskrivende feilmelding. Nå er status forandret til "stopping" og alternativene for å starte og stoppe er blokkert. 8195832[/snapback] Ja samme her! Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Takker! Jeg fikk ikke slått av remote registry. Noen som har en anelse om hva som forårsaker det? Fikk opp en lite beskrivende feilmelding. Nå er status forandret til "stopping" og alternativene for å starte og stoppe er blokkert. 8195832[/snapback] Ikke jeg heller, men egenskaper og Starup type: disable løser vel det. ved neste oppstart regner jeg med at den ikke startes Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Man kan slå av over halvparten av default servicene, siden de er helt ubrukelige, og datamaskinen vil fortsatt fungere perfekt.. (Nei, jeg er ikke en slik frik som har 98 looken, har et sexy modda skin) Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Ingen remote registry å finnne på min XP Home maskin. På maskinene med Pro finnes det derimot. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Security Center trengs ikke, Themes trengs ikke vis du vil ha classic man kan også fjerne programer som nero, adobe, java fra å starte i msconfig > startup Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Nei, jeg er ikke en slik frik som har 98 looken, har et sexy modda skin) 8196213[/snapback] Jeg vet om en fyr her på forumet som kjører med 98-looken (skal ikke nevne navn). Tror han kjører uten skygger under ikoner og mus. "Den kule ekkfekten" når man åpner/lukker mapper er av. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Nei, jeg er ikke en slik frik som har 98 looken, har et sexy modda skin) 8196213[/snapback] Jeg vet om en fyr her på forumet som kjører med 98-looken (skal ikke nevne navn). Tror han kjører uten skygger under ikoner og mus. "Den kule ekkfekten" når man åpner/lukker mapper er av. 8196351[/snapback] De fleste med litt vett som vil spare ressurser kjører denne "98-looken". Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Takk for en fin guide Disse finnes det en del på nettet hvis man gidder å lete, men det er kjekt at en mer pålitelig kilde som hw.no gir en enkel og kjapp guide. Lenke til kommentar
jungl Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Fantastisk! Håper bilderedigering går litt raskere nå. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 http://www.blackviper.com/ Blackviper er tilbake for de som husker ham. (forsvannt plutselig fra nett, angivelig arbeidsledig i følge ham selv) - anyway, han har en god side som forklarer endel om services og om det er lurt å skru dem av. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Deilig å ha BlackViper tilbake igjen! For dei som brukar BootVis så kan det vere interessant å vite at det trenger Task Scheduler for å køyre. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 dette er ikke første gang det lages redaksjonelle artikkeler om ting som det finnes utmerkede artikler/bruksanvisninger på i forumet. denne tråden omtaler akkurat det samme Lenke til kommentar
CWH Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) dette er ikke første gang det lages redaksjonelle artikkeler om ting som det finnes utmerkede artikler/bruksanvisninger på i forumet. denne tråden omtaler akkurat det samme 8197754[/snapback] Det er vel ikke akkurat negativt det vel? Men det er kanskje å henvise til tråddiskusjonen og cred til tråddeltakerne du tenker på burde vært fremhevet? Isåfall, helt enig. Endret 20. mars 2007 av CWH Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Nei, jeg er ikke en slik frik som har 98 looken, har et sexy modda skin) 8196213[/snapback] Jeg vet om en fyr her på forumet som kjører med 98-looken (skal ikke nevne navn). Tror han kjører uten skygger under ikoner og mus. "Den kule ekkfekten" når man åpner/lukker mapper er av. 8196351[/snapback] De fleste med litt vett som vil spare ressurser kjører denne "98-looken". 8196586[/snapback] Men som som derimot HAR ressurser, kan sole seg i luksusen av skygger og animerte mapper. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Men det er kanskje å henvise til tråddiskusjonen og cred til tråddeltakerne du tenker på burde vært fremhevet? jeps.. var det jeg prøvde å få frem Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Nei, jeg er ikke en slik frik som har 98 looken, har et sexy modda skin) 8196213[/snapback] Jeg vet om en fyr her på forumet som kjører med 98-looken (skal ikke nevne navn). Tror han kjører uten skygger under ikoner og mus. "Den kule ekkfekten" når man åpner/lukker mapper er av. 8196351[/snapback] De fleste med litt vett som vil spare ressurser kjører denne "98-looken". 8196586[/snapback] Men som som derimot HAR ressurser, kan sole seg i luksusen av skygger og animerte mapper. 8198257[/snapback] Når man holder på med svært tunge applikasjoner trenger man alle ressursene man har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå