Kiro Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Her kan man skrive ord som man er lei av.. Jeg har faktisk en liten liste selv: -Bitchy(høres så dumt ut.) -Særiøst(søsteren min sier det etter vært eneste ord) -fitte(får folk til å høres veldig useriøs ut) OSV..... Endret 20. mars 2007 av Missy9001 Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Fuck deg - tar jenter den med lys stemme LoL - Høres bare dumt ut Skjer a? - Folk sier det fordi de ikke har noe annet å si, men greit nok. Lenke til kommentar
Nikitta Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Epic/episk Er der snart noget tilbage som ikke siges at være epic?! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Slike teite ord for kjønnsorgan: venusberg, lillemann, musa osv. Hvorfor kan man ikke bare kalle en spade for en spade, og en kuk for en kuk? En annen ting som irriterer meg heftig er når folk, gjerne kristne, glemmer seg og skal akkurat til å banne; da sier de gjerne "He...ndelsen, Fa...bian osv. Lenke til kommentar
andm Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hvem liker da "ass"/"asså" og "lissom"/"liksom"? Lenke til kommentar
.sere Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hvem liker da "ass"/"asså" og "lissom"/"liksom"? 8204170[/snapback] Jeg liker liksom, om det brukes med måte. Går meg på nervene når folk sier sant hele veien mens de forklarer ting. "Så kom de, sant, så bare, saant, men.. santvel?". Må liksom svare ja etter hver sant. Når folk holder foredrag blir det slitsommt om de sier "eeeeem" mellom hver setning. Begynner å bli kraftig lei av dritaltmuligrart, selv om jeg sier det selv. Prøver å slutte, men det er ikke særlig lett. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 N00b. LOL chill - noen her jeg bor insisterer på å uttale det tshill med en rar t og en l nede i magen. lizzom. Alle fjortissuttrykk. Kan de ikke snart fatte at det ikke er kult? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Fuck deg Seriøst? - Jenter som gir en skikkelig "jeg-er-deilig"-tone til denne, gives me the creeps! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Alle fjortissuttrykk. Kan de ikke snart fatte at det ikke er kult? Kanskje ikke for deg, men for fjortissene er det det. Derfor det kalles fjortissutrykk Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Fuck degSeriøst? - Jenter som gir en skikkelig "jeg-er-deilig"-tone til denne, gives me the creeps! 8211718[/snapback] Enig.... (liker ikke sånne folk). Endret 22. mars 2007 av Missy9001 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) er også lei av at folk banner et vert bidige ord de sier. Endret 24. mars 2007 av Missy9001 Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) "Åsså". Hadde en jente i klassen min på ungdomsskolen som la inn "åsså" for hvert tredje-fjerde ord hun sa. Helt forferdelig å høre på! edit: Og når hun sa det, gjentok hun det gjerne flere ganger, "Åsså, åsså, ja, så skjedde ditten og datten, åsså, åsså hm, ja, åsså". Æsj! Endret 24. mars 2007 av Ingar Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 lissom assa bare Men bare tar vel kaka. Og jeg bare... da bare... Og hun sa bare... bare det at... bare så teit lissom, og han bare, mens jeg bare, deretter bare gjorde hun det, mens jeg og han bare... *drepe* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Lissom og assa troner nok høyt her. Endret 25. mars 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Anngående fitte, teknisk sett betyr det jo bare våtmark så.. Jeg var på fjellet i går, der var det god fitte og jeg spiste lunsj der. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Seriøst? - Jenter som gir en skikkelig "jeg-er-deilig"-tone til denne, gives me the creeps! 8211718[/snapback] alt disse jentene sier med denna "jeg er deilig" tonen er bare plagsomme. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 !!! *** Telletråd. Stenges!! *** Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg