Gå til innhold

Ord man fort blir Lei....

Kiro

Anbefalte innlegg

Her kan man skrive ord som man er lei av..

Jeg har faktisk en liten liste selv:

-Bitchy(høres så dumt ut.)

-Særiøst(søsteren min sier det etter vært eneste ord)

-fitte(får folk til å høres veldig useriøs ut)

OSV.....

Endret av Missy9001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slike teite ord for kjønnsorgan: venusberg, lillemann, musa osv. Hvorfor kan man ikke bare kalle en spade for en spade, og en kuk for en kuk? En annen ting som irriterer meg heftig er når folk, gjerne kristne, glemmer seg og skal akkurat til å banne; da sier de gjerne "He...ndelsen, Fa...bian osv.

Lenke til kommentar
Hvem liker da "ass"/"asså" og "lissom"/"liksom"?

8204170[/snapback]

Jeg liker liksom, om det brukes med måte. :p

Går meg på nervene når folk sier sant hele veien mens de forklarer ting. "Så kom de, sant, så bare, saant, men.. santvel?". Må liksom svare ja etter hver sant. Når folk holder foredrag blir det slitsommt om de sier "eeeeem" mellom hver setning.

Begynner å bli kraftig lei av dritaltmuligrart, selv om jeg sier det selv. Prøver å slutte, men det er ikke særlig lett. :confused:

Lenke til kommentar

"Åsså". Hadde en jente i klassen min på ungdomsskolen som la inn "åsså" for hvert tredje-fjerde ord hun sa. Helt forferdelig å høre på!

edit: Og når hun sa det, gjentok hun det gjerne flere ganger, "Åsså, åsså, ja, så skjedde ditten og datten, åsså, åsså hm, ja, åsså". Æsj!

Endret av Ingar
Lenke til kommentar

lissom

assa

bare

Men bare tar vel kaka.

Og jeg bare... da bare... Og hun sa bare... bare det at... bare så teit lissom, og han bare, mens jeg bare, deretter bare gjorde hun det, mens jeg og han bare...

*drepe*

Lenke til kommentar

!!! *** Telletråd. Stenges!! ***

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...