Gå til innhold

Norske Vibeke Stene som Nightwish vokalist?

Blåbær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.dagbladet.no/kultur/2007/03/20/495583.html

Syns det kunne vært litt artig. :thumbup:

8195529[/snapback]

som du sier, hadde vært litt morsomt med en norsk vokalist i et av verdens mest kjente

metal band, men hadde vel vært mer spennede å se om hun klarer å fylle Tarja(?) sin

plass vokalmessig, fordi jeg tror ikke hun klarer det uansett "image"messig.

Men lykke til Vibeke om du blir den nye vokalisten ^-^

P.S, vi har jo allerede en Norsk vokalist som gjør det bra i Kamelot :p

Endret av NiXx
Lenke til kommentar
som du sier, hadde vært litt morsomt med en norsk vokalist i et av verdens mest kjente 

metal band, men hadde vel vært mer spennede å se om hun klarer å fylle Tarja(?) sin

8195620[/snapback]

Imagemessig? Være ei bitch da eller? Tarja var jo ikke annet, men hu var en flink sanger. Vibeke er pen å se på da, hjelper jo på litt det ;)

Lenke til kommentar

Syns hun kunne gjort det bra jeg. Det er ingen sko å fylle, det går ikke og det tror jeg hun vet. Mye bedre å gå sin egen vei, selv om de gamle klassikerne er uunngåelige. Noen kommer til å hate henne, noen kokmmer til å elske henne. Nightwish kommer til å miste masse fans, og få en masse fans. Sånn er det!

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke Nightwish noe særlig, og for min del skal det ikke mye til for en vokalist å fylle rommet etter Tarja, hun virker som en bitch med madonnanykker av de sjeldne. Dette kunne absolutt blitt en forbedring for Nightwish i mine øyne.

Lenke til kommentar

8195620[/snapback]

Imagemessig? Være ei bitch da eller? Tarja var jo ikke annet, men hu var en flink sanger. Vibeke er pen å se på da, hjelper jo på litt det ;)

8195793[/snapback]

for fansen tror jeg nok ikke det teller så mye, Lars Ulrich fra Metallica er ikke akkurat en "helgen" han heller, men fansen ville nok ikke se han bli erstattet av en annen trommis, "if you get my point?"

for mange er(unnskyld VAR) Tarja Nightwish, men vi for som sagt vente å se, om det ihele tatt blir henne <.<

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...