Blåbær Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 http://www.dagbladet.no/kultur/2007/03/20/495583.html Syns det kunne vært litt artig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) http://www.dagbladet.no/kultur/2007/03/20/495583.html Syns det kunne vært litt artig. 8195529[/snapback] som du sier, hadde vært litt morsomt med en norsk vokalist i et av verdens mest kjente metal band, men hadde vel vært mer spennede å se om hun klarer å fylle Tarja(?) sin plass vokalmessig, fordi jeg tror ikke hun klarer det uansett "image"messig. Men lykke til Vibeke om du blir den nye vokalisten ^-^ P.S, vi har jo allerede en Norsk vokalist som gjør det bra i Kamelot Endret 20. mars 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 som du sier, hadde vært litt morsomt med en norsk vokalist i et av verdens mest kjente metal band, men hadde vel vært mer spennede å se om hun klarer å fylle Tarja(?) sin plass vokalmessig, fordi jeg tror ikke hun klarer det uansett "image"messig. 8195620[/snapback] Imagemessig? Være ei bitch da eller? Tarja var jo ikke annet, men hu var en flink sanger. Vibeke er pen å se på da, hjelper jo på litt det Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det skal bli spennende å se, men egentlig så har jeg aldri vært noen Nightwish-fan. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Dama fikk meg med på Nightwish-konsert engang. Kjedelige greier. Det beste var introen - Crimson Tide av Hans Zimmer. Gikk ganske grundig lei Nightwish på u.skolen. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Syns hun kunne gjort det bra jeg. Det er ingen sko å fylle, det går ikke og det tror jeg hun vet. Mye bedre å gå sin egen vei, selv om de gamle klassikerne er uunngåelige. Noen kommer til å hate henne, noen kokmmer til å elske henne. Nightwish kommer til å miste masse fans, og få en masse fans. Sånn er det! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg liker ikke Nightwish noe særlig, og for min del skal det ikke mye til for en vokalist å fylle rommet etter Tarja, hun virker som en bitch med madonnanykker av de sjeldne. Dette kunne absolutt blitt en forbedring for Nightwish i mine øyne. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 som du sier, hadde vært litt morsomt med en norsk vokalist i et av verdens mest kjente metal band, men hadde vel vært mer spennede å se om hun klarer å fylle Tarja(?) sin plass vokalmessig, fordi jeg tror ikke hun klarer det uansett "image"messig. 8195620[/snapback] Imagemessig? Være ei bitch da eller? Tarja var jo ikke annet, men hu var en flink sanger. Vibeke er pen å se på da, hjelper jo på litt det 8195793[/snapback] for fansen tror jeg nok ikke det teller så mye, Lars Ulrich fra Metallica er ikke akkurat en "helgen" han heller, men fansen ville nok ikke se han bli erstattet av en annen trommis, "if you get my point?" for mange er(unnskyld VAR) Tarja Nightwish, men vi for som sagt vente å se, om det ihele tatt blir henne <.< Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Blir spennende å se dette her, tror nok de ikke blir så "bra" som Nightwish en gang var, liker ikke Nightwish, men blir spennende! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Blir ikke noe av dette her.. Vibeke Benekter Ryktene Endret 21. mars 2007 av svartskog Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ble litt skuffa må jeg innrømme, hadde vært veldig kult å høre hun synge med Nightwish! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Hun har sikkert ikke fått tilbud, alle vil være med i en så stor gruppe som nightwish. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Alle var vel kanskje litt drøyt. Har store problemer med å se for meg at karer som Fenriz eller Gaahl hadde sagt ja til Nightwish Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Blir ikke noe av dette her.. Vibeke Benekter Ryktene 8202893[/snapback] Amen. Nå ble jeg glad. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nightwish har funnet sin nye stemme og har lagt ut en liten smakebit. http://www.nightwish.com/files/audio/eva-sample.mp3 Voilá. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ikke et fnugg av opera gitt, det gleder meg. Kanskje bandet endelig blir hørbart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå