Snirfle Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg ser ikke rasisme i det utdraget der. Jeg ser en fundamentalt annerledes oppfatning av hva frihet egentlig er. 8196023[/snapback] Hva synes du om denne kommentaren: "Jeg gruer meg til den dagen hun vokser opp og blir ulydig mot meg, slik som norske jenter." 8196054[/snapback] Hva mener du med hva jeg synes om den? Jeg er ikke interessert i å gå inn på mine personlige meninger om en spesifikk setning som nesten garantert er tatt ut av sin sammenheng. Lenke til kommentar
Piperenser Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Er dere forresten enig i Al-Kubaisis konklusjon om at det muslimske miljøet i Norge er kontrollert av islamister, fundamentalister og fanatikere? Det er ganske skremmende egentlig. Denne mannen vet tross alt hva han snakker om. Disse som han snakket med er vanlige religiøse muslimer i Oslo. 8196434[/snapback] Jeg er enig i det Al-Kubaisi sier og skriver, etter å ha hørt kommentarer fra moderate vanlige praktiserende muslimer i Oslo mens en viss sprengt buss stod utstillet her, og ellers etter å ha hatt muslimer som naboer på alle kanter er alt jeg kan si: Man kan bli mørkeredd av langt mindre, jeg er skremt! Jeg nekter å tro at landets myndigheter ikke ser hva som er i ferd med å skje. Men sett i lys av visse politikeres valgkamp-turne til Pakistan og siste sjakktrekk ang. Hamas virker det som om man forsøker å importere midtøstenkonflikten til Norge. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg mener han faktisk treffer litt på enkelte muslimer av eldre generasjoner, som er oppvokst i konservative miljøer i midtøsten, og så har flyttet hit. Yngre muslimer, gjerne andregenerasjonsinnvandrere, som har fått påvirkning og faktisk "møtt" ytringsfriheten er mye mer åpne. De fleste jeg kjenner er bare muslimer fordi de ikke vil kastes ut av huset, eller de tror, men er ikke fanatikere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå