Gå til innhold

Glemt hva du stemte i en gammel poll.

Anbefalte innlegg

Hallo

Fler enn meg som har kommet over tråder med poll der man allerede har stemt, men glemt hva man stemte?

Mitt forslag er egentli at det burde være noe som sier hva du stemte, sånn at du "husker" eller kan se det hvis tråden blir bumbet. Det kan jo hende du har skiftet mening fra den gang du stemte...

Kan være så enkelt som bare rød farge på det alternativet du valgte, f.eks.

Meninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikke tro det er så problem, som oftest er det bare å tenke hva man vil svare nå og i de aller fleste tilfellene stemmer det med hva man svarte før og.

Derimot hvis man ikke svarer ærlig på pollene kan det oppstå ett problem med å huske hva man har svart.

Lenke til kommentar

En slik løsning ser jeg nødvendigheten med, det hadde ikke gjort meg noe å ha en slik mulighet. Men jeg tror dessverre ikke Drift vil gjøre noe med det, i alle fall ikke før forumet har oppgradert til IPB 2.2.

Lenke til kommentar

Det spørs også hvor mye av dette som virkelig bør logges. Når noen stemmer på forumet så bør det ikke være mulig for selv en admin å se hva som blir stemt (noe det i dag kreves stor teknisk innsikt og annet tjafs for å kunne sjekke, i praksis ganske så umulig). Med en slik funksjon vil det sikkert også være enklere for andre i nettverket å sjekke hva som er stemt. Noe som ikke er heldig. :)

Lenke til kommentar

Hmmm...

Nå finnes det jo også personer som poster i tråden hva de stemte. Så har man de som ikke poster noe svar, som bare øsker å stemme.

Så det er såpass vanskelig å få dette til? Trodde ikke det skulle være en stor sak.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...