Joachim_F Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Nå kan du sjekke om dine favorittspill fra PlayStation 2-biblioteket er blant de cirka 1800 titlene som kan kjøres på PlayStation 3. Les mer Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 linken virker ikke hos meg Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 linken virker ikke hos meg 8198359[/snapback] Tror du bare må smøre deg med tålmodighet, det er temmelig mange som er gira på å se den lista i disse tider Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Fant ingen WRC-titler, men ellers burde det være noe for de fleste. Lurer på hvorfor ulike serienr av en og samme tittel kan få fra 1 til 3 stjerner. GOW 1 og 2 har begge 3 stjerner, så da er det vel bare å handle Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Funker knirkefritt her =] Jeg ser det er en god del av de populære spillene som har 2-3 stjerne/firkanter. F.eks: tekken, tomb raider, metal gear, final fantasy, thps, god of war, shadow of C, ssx Gleder meg at Singstar gjør det så dårlig hehe Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Sony vil ikke bry seg særlig om oppdateringer: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3158104 Sony kommer med noen trøstens ord: "Whilst J&D and MGS are not listed as playable, their successors MGS3 and Jak and Daxter 2 are playable" Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Tsk, må vist kjøpe PS2 likevel da. Det suger Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg må bare si at dette er den første og kanskje største skuffelsen med PS3 så langt. At de kutta på bakoverkompetabiliteten... Hadde sett for meg i fremtiden å kunne kjøpe en FF-all pakke og få alle FFspilla utgitt på playstation og kunne spille de fra a til å, samme med metalgear osv. SYND. Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg må bare si at dette er den første og kanskje største skuffelsen med PS3 så langt. At de kutta på bakoverkompetabiliteten... Hadde sett for meg i fremtiden å kunne kjøpe en FF-all pakke og få alle FFspilla utgitt på playstation og kunne spille de fra a til å, samme med metalgear osv. SYND. 8202119[/snapback] Jeg må si meg enig her og er ganske skuffet over hvordan dette tilsynelatende kommer til å bli. På papiret ser det egentlig ikke så ille ut med tanke på at 75 % av alle PS2-spillene skal fungere. Det som i utgangspunktet bekymrer meg er denne rangeringen om hvor godt spillene fungerer. Det skal bli spennende å se hvilke problemer som kan ligge i "Should play on PLAYSTATION®3 with noticeable issues". Lenke til kommentar
t506260 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Som den fotballidioten jeg er synes jeg det er rart at det ikke er fotballspill til PS3. Er det noen som vet om det kommer noe til PS3 evt. om det er noen gode for PS2 som også lar seg kjøre på PS3? Takk! Pål Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg