Coffey Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Noen som drepte hu derre dama du må passe på hele tia når du var nedi der den svære edderkoppen var? Det gjorde jeg er det store forskjeller etter det? Det eneste jeg har merka er at jeg måtte gå rundt en kirke bare EDIT: Jeg MÅTTE bare gjøre det når jeg hørte "KILL HER! KILL HER!" i "hodet" Endret 20. mars 2007 av latter17 Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Noen som drepte hu derre dama du må passe på hele tia når du var nedi der den svære edderkoppen var? Det gjorde jeg er det store forskjeller etter det? Det eneste jeg har merka er at jeg måtte gå rundt en kirke bare EDIT: Jeg MÅTTE bare gjøre det når jeg hørte "KILL HER! KILL HER!" i "hodet" 8195027[/snapback] Går det an? Trodde du kunne velge om å drepe ho slemme (stemmen) når du kommer til den kirka. Visste ikke at du kunne velge noe mer Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Når du redder hu dama fra edderkoppen, så skjer det ikke noe om du dreper henne. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Når du redder hu dama fra edderkoppen, så skjer det ikke noe om du dreper henne. 8206553[/snapback] Jo, du må gå RUNDT en kjerke, fordi "Hu kunne ha overtalt prestene til å åpne", men hva skjer hvis du IKKE dreper hu lurte jeg på Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 hu gir deg masse spesielle våpen og superkrefter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå