fabio Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Kanskje jeg poster i feil forum... men men. Har nylig formatert HD'en og lasta da ned den nyeste driveren til skjermkortet mitt etterpå (NVIDIA GF4 Ti4200) Før formateringen hadde jeg en MSI driver til det. Etter formatteringen må jeg velge openGL i CS fordi i 3dhardware blir det tullete (ser igjennom/ser ikke vegger). Og jeg får ikke mer enn 60 fps (virker som om fps_max er låst på 60). Før hadde jeg 99.9. Dette er irriterende og jeg håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Har opplevd at CS fpsen ikke kommer høyere enn Hz du kjører på skjermen, så hvis skjermen kjører på 60Hz kommer jeg ikke høyere enn 60 fps selv om max_fps står på 100. Prøv å kjøre RefreshLock e.l. program for å holde oppe Hzen på skjemen og se hva som skjer da.. Det er i alle fall sånn hos meg. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Høyre klikk på Desktop-> Egenskaper-> Innstillinger-> Avansert-> Velger skjermkortet ditt -> OpenGL-> Ta av VSync. Så starter du CS, tar ned consolen og skriver fps_max 100. Voila [Edit: Forutsatt at du har på OpenGL i CS] _________________ Forumet beste side finner du her. #hw.no@undernet [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-12-12 17:33 ] Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 *holde seg litt til* .... Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Uninstal ogc og wallhack og se om det hjelper tihihih :razz: (dette er ungåelig i en threat om cs hvor noen nevner lav fps og se gjennom veggen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå