Neo_mandal Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Hei. Har prøvd å starte flere spill, men alle fryser under oppstart. har reinstallert drivere i hytt og gevær. Xp er nyinnstallert og har sp2. Tusen takk for kjappt svar!! System: Asus a8n-SLI PREMIUM (onboard lydkort) Geoforce 7800GT amd xp 4000+ Endret 21. mars 2007 av Neo_mandal Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Dette gjelder f.eks: LOTR kampen om midgard Need for speed most wanted. Det fryser bare på "velkomst skjermen" har nettopp reinstallert Xp og såvidt jeg vet har jeg fått med meg alt. Chipset drivere, lydkort og Skjermkort drivere.(prøvd flere drivere) og selvsagt nyeste DirectX. Endret 20. mars 2007 av Neo_mandal Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Prøvde å starte en vanlig 3Dmark test, Men samme skjedde her,. Pcn fryser og restarter. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Prøvde å starte en vanlig 3Dmark test, Men samme skjedde her,.Pcn fryser og restarter. 8196339[/snapback] Kan det være temperatur problemer med skjermkortet? Altså, at viften f.eks. er full av støv, ikke går rundt, og at pc'en rebooter når GPU blir for varm? Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Prøvde å starte en vanlig 3Dmark test, Men samme skjedde her,.Pcn fryser og restarter. 8196339[/snapback] Kan det være temperatur problemer med skjermkortet? Altså, at viften f.eks. er full av støv, ikke går rundt, og at pc'en rebooter når GPU blir for varm? 8196655[/snapback] Ja det er jo en mullighet, men litt rart at det skjer med engang, jeg starter en 3D applikasjon. Alt bare stopper opp. f.eks. Ved ringenes herre spillet, så stopper det opp ved selve den lille skjermen, altså det første som kommer opp når man starter det. Skal sjekke det med vifta i måra, er dønn syk akkurat nå, influensa, så¨skal skru opp monster kabinettet i måra Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Tusen takk! Hjalp å bruke støvsugere litt! hehe, var ikke så forferdeligmye støv, men det var jo endel.. Støvsuger pcn et par ganger i året, men skjermkorter ligger litt teit til, så har oversett det.. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå