Cryovat Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Famitsu har hatt en preview-artikkel av spill nummer seks i Ace Combat serien, som tidligere kun har vært på Playstationene. Klarer ikke å lese artikkelen, men at det står X360 og Xbox Live mange steder i artikkelen burde være en god indikasjon på at denne serien også har gått multi. http://www.xboxyde.com/news_4118_en.html Ellers er det også rykter ute om at neste Katamari også kommer på 360: http://www.xboxic.com/news/2595 Gleder meg, og håper virkelig på Katamari. 360-spillbiblioteket har litt for mye sportsspill og fpser, så det er flott å få diversitet. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Oi, hugsar eg spelte Ace Combat på PS1. Det var grisemoro. Satsar på at det blir eit godt spel det som kjem på 360en då! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Surprise, Famitsu unveiled today that Ace Combat VI, the next instalment in the famous air combat series, would be released before the end of the year on Xbox 360 (exclusively as far as we can tell). Kjelde Ser verkeleg ut som om Microsoft er ute med money-hats no. Kansje dei prøvar å sette ei dempar på den der saken som kjem ut no 23. mars? Endret 20. mars 2007 av dark by design Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hm, ser ut som Sony mister flere og flere ekslusive titler fra 3dje parts utviklere. Not good at all for Sony. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Mye aa hente for utviklere aa slippe spillene sine paa 360 ja. Forovrig var Air Combat sammen med Riiiidge Racer noen av de forste spilla eg spillte til PS1..nei og nei for deilige minner som dukket opp no egentlig Hadde ikkje minnekort til PS1 i starten,saa nesten hver gang eg spillte AC1 endte det med at eg rundet spillet. Mye bra musikk og grafikken var jo konge Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 jeg har både air combat.. og ridge racer til ps1.....det er rett og slett en skam at de titlene har gått multi Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Tydeligvis meiner folkene hos Namco noe annet. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 jeg har både air combat.. og ridge racer til ps1.....det er rett og slett en skam at de titlene har gått multi 8197038[/snapback] Ja, buhu det var fælt? Hva er så gale med at går multi egentlig? Da tjener de mer penger og flere for glede av spillene. Lenke til kommentar
grrcarl Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 jeg har både air combat.. og ridge racer til ps1.....det er rett og slett en skam at de titlene har gått multi 8197038[/snapback] Hvor fordet? Deter velbarrre fintatde t kommmer til alllle platfårmer. Det som er en skam, er at signaturen din er så håpløs på alle mulige måter. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det er fint at flere får tilgang til spillene, men skyggesiden av dette er at der blir mer penger og tid for utviklerene å legge ut spillene på flere plattformer. Ressurser dem kunne ha satt i selve spillet og i å ta mest mulig utbytte av en hw plattform. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det er fint at flere får tilgang til spillene, men skyggesiden av dette er at der blir mer penger og tid for utviklerene å legge ut spillene på flere plattformer. Ressurser dem kunne ha satt i selve spillet og i å ta mest mulig utbytte av en hw plattform. 8197403[/snapback] Men på den annen side er ikke det ressurser de har når kostnadene overgår inntektene fra salg i etterkant når det bare lanseres på en platform. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Nå vet jeg hvor enkelt det er å spå suksessen til et spill, men multiplattform kompliserer kraftig og bringer med seg i seg selv en ganske stor kostand og potensielt taper på hvor bra (grafikk og annet) og dermed suksessfullt spillet kunne ha vært på en plattform alene. Jeg har forståelse for at mange utviklere ikke tør å satse på bare en plattform, men dette er som nevnt ikke bare positivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå