Gå til innhold

Ace Combat 6 blir 360-tittel, Katamari også?

Cryovat

Anbefalte innlegg

Famitsu har hatt en preview-artikkel av spill nummer seks i Ace Combat serien, som tidligere kun har vært på Playstationene. Klarer ikke å lese artikkelen, men at det står X360 og Xbox Live mange steder i artikkelen burde være en god indikasjon på at denne serien også har gått multi. ;)

http://www.xboxyde.com/news_4118_en.html

Ellers er det også rykter ute om at neste Katamari også kommer på 360:

http://www.xboxic.com/news/2595

Gleder meg, og håper virkelig på Katamari. 360-spillbiblioteket har litt for mye sportsspill og fpser, så det er flott å få diversitet. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Surprise, Famitsu unveiled today that Ace Combat VI, the next instalment in the famous air combat series, would be released before the end of the year on Xbox 360 (exclusively as far as we can tell).

Kjelde

Ser verkeleg ut som om Microsoft er ute med money-hats no. Kansje dei prøvar å sette ei dempar på den der saken som kjem ut no 23. mars?

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Mye aa hente for utviklere aa slippe spillene sine paa 360 ja. Forovrig var Air Combat sammen med Riiiidge Racer noen av de forste spilla eg spillte til PS1..nei og nei for deilige minner som dukket opp no egentlig :love:

Hadde ikkje minnekort til PS1 i starten,saa nesten hver gang eg spillte AC1 endte det med at eg rundet spillet. Mye bra musikk og grafikken var jo konge :ph34r:

Lenke til kommentar
jeg har både air combat.. og ridge racer til ps1.....det er rett og slett en skam at de titlene har gått multi  :no:  :no:  :angry:

8197038[/snapback]

Hvor fordet? Deter velbarrre fintatde t kommmer til alllle platfårmer.

Det som er en skam, er at signaturen din er så håpløs på alle mulige måter.

Lenke til kommentar

Det er fint at flere får tilgang til spillene, men skyggesiden av dette er at der blir mer penger og tid for utviklerene å legge ut spillene på flere plattformer. Ressurser dem kunne ha satt i selve spillet og i å ta mest mulig utbytte av en hw plattform.

Lenke til kommentar
Det er fint at flere får tilgang til spillene, men skyggesiden av dette er at der blir mer penger og tid for utviklerene å legge ut spillene på flere plattformer. Ressurser dem kunne ha satt i selve spillet og i å ta mest mulig utbytte av en hw plattform.

8197403[/snapback]

Men på den annen side er ikke det ressurser de har når kostnadene overgår inntektene fra salg i etterkant når det bare lanseres på en platform.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg hvor enkelt det er å spå suksessen til et spill, men multiplattform kompliserer kraftig og bringer med seg i seg selv en ganske stor kostand og potensielt taper på hvor bra (grafikk og annet) og dermed suksessfullt spillet kunne ha vært på en plattform alene.

Jeg har forståelse for at mange utviklere ikke tør å satse på bare en plattform, men dette er som nevnt ikke bare positivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...