FranzJosef Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Så noen på Skaperen på TV2 som hadde funnet på en sak til å ha under laptopen. Dette for at laptopen skulle få god lufting og den ikke skulle føles så varm når man sitter med den i fanget, som svært mange gjør selvfølgelig! Veldig nyttig spør du meg. Nå hadde denne også den funksjonen den kunne også transportere laptopen, men det er ikke så viktig for meg. Så finnes dette? Det er selvfølgelig ikke så enkelt at det ikke finnes noe slikt siden de på Skaperen dukket opp med sin variant! Hvordan løser dere problemet? Jeg legger en bok under, men etter noen timer er den like varm som laptopen selv! Noen som har sett noe slikt eller har en smart løsning? Eneste jeg har sett er på Biltema finnes et laptop stativ, men dette er nok for at den skal stå på et bord. Lenke til kommentar
torilg Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 det skulle jeg gjerne hatt også, for min blir kjempefort varm. det beste er nesten å sitte med beina litt spredt, så det kommer litt luft inn under maskinen.. men ofte jeg sitter med bok på fanget jeg også, og det blir varmt etterhvert. hadde vært fint med noe mer lufting på den.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) To parkett biter eller to laminatbiter så skal eg love deg tempen ikke blir noe problem! Litt drit å ha med seg ut av huset men funker konge hjemme! Husk: Man blir steril av å ha laptop på toppen av lappen! Ikke bra om man går med planer om å forevige sitt DNA! Endret 20. mars 2007 av Jotun Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Har sett solgt et sånt luftig, hult plast-brett beregnet på dette. Hadde også noen gummistøtter slik at ikke laptoppen glir ned om en sitter med beina i kors, men husker ikke hvor. Lenke til kommentar
ejeger Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=NC01A&mcat=c535 Jeg bruker en tilsvarenede modell som linken ovenfor.. Den funker bra :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå