Gå til innhold

Kommer det Tribes 3?

Anbefalte innlegg

http://www.tribalwar.com/#news3312

Quote:

I don't think any game can ever be T1 again. Even if we were to recreate T1 in painstaking detail, it wouldn't be as popular as before. Most of you are already past the learning curve, and what made it addictive was moving up that curve. Looking forward, we must rely on our (and your) ability to discern what was fun and what wasn't about all the Tribes games (and even other games) and end up with a finished product that is both new and familiar at the same time. I'm confident in the team we have assembled for this daunting task. I can't wait to introduce you to them so we can get fans involved in the process as early as possible. When? When we make the official announcement, sometime next year.

Jeg håper indelig at T3 kommer. T2 var litt skuffende men har så sykt med potensiale. La oss nå sette oss ned å håpe. :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, Tribes 3 kommer. Ingen veit hvor langt Sierra har kommet med spillet, men dem har avslørt at dem jobber med det.

http://pc.ign.com/articles/380/380121p1.html

Sitat IGN:

"Oh yeah kiddies, the next Tribes is on the way! Of course, just to make sure, we dialed up Sierra for direct confirmation and a happy quote, which was given to us by PR Manager Adam Kahn, "I can confirm that we are working on another Tribes game." Gee thanks Adam, have anything more to tell us? "I can confirm that we've been greenlighted for full production." No, no, I mean about the actual game... "We'll have an official announcement next year." Right... so we don't get the details at this point, but we can certainly hope that we'll be seeing something about the game soon."

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

T2 kjøpte jeg meget tilfeldig(tyskland) og det har blitt den ene siden av meg (morrowind er den andre).

jeg gleder meg noe sinnsvakt, men spør meg selv:

- hvor mye vil det krve av maskinen?

og

- Hvor store forskjeller vil det være?

Jeg vil på dette tidspunktet at maskinen min skal kunne kjøre det (1ghz MX460), men så vil jeg jo også at grafikken skal være bra

(på bildet/screenshotet ser det ikke særlig bra ut)

Dersom jeg først skal kjøpe ny maskin, vil jeg jo at grafikken skal være konge (source ser ut til å bli konge, HalfLife2).

Hvor store endringer vil vi egentlig ha?

(det var det jeg ville spør om)

:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...