Niqābninja Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Lurer rett og slett på om det er noen som har noen erfaringer med Sea Norge? Endret 20. mars 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Prisene der er eks moms, om du ikke har fått det med deg . Så det er nok dyrere enn det ser ut til å være. Ellers: http://forbruker.no/pengenedine/strom/article1686205.ece Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 SEA bør du holde deg unna, dårlig kundeservice og tvilsom markedsføring, virker som et på mange måter useriøst selskap, kanskje bedre enn B2C, men litt samme ulla. Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 SEA bør du holde deg unna, dårlig kundeservice og tvilsom markedsføring, virker som et på mange måter useriøst selskap, kanskje bedre enn B2C, men litt samme ulla. 8195117[/snapback] SEA Norges selgere stod i kristiansand under noe kystdager (vet ikke hva det heter) med en bod med telenors nye logo og telenorgensre og spurte folk om de ville ha en ny og bedre versjon av det telenor abonnementet de hadde i dag Det sier vel det meste? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Nå for tia gjømmer de seg tydeligvis bak Netcom O.o Lenke til kommentar
edahl Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Nå for tia gjømmer de seg tydeligvis bak Netcom O.o 8215744[/snapback] Samme erfaring! Er dette en scam? Jeg har takket ja, og skjelver litt i buksene, for ba om informasjon og ble presentert med et angrefristskjema (som jeg antar har mistet sin tid) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, faktisk Men man får se, er man heldig så er det et helt greit opplegg (: Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ta en kikk på TV2 hjelper deg nå, så ser dere hvor useriøse SEA Norge er. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Gikk visst akkurat glipp av det Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ta en kikk på TV2 hjelper deg nå, så ser dere hvor useriøse SEA Norge er. 8268336[/snapback] Det så ikke mye bra ut nei. Når man begynner å forfalske underskrifter for å få kunder så har man vell sunket så lavt som det er mulig. Tragisk... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Oi, da. Detta hørtes jo overhodet ikke mye positivt ut. Jeg har litt bekymringsvondt i magan nå Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Om du føler du har blitt lurt og fortalt falske ting av selgeren, så klag da vel? http://www.forbrukerombudet.no/?id=1609 Og evt skriv til sea norge og få avtalen kansellert? Kan noen forresten utdype om programmet? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Jupp, tenkte på det (: Dessuten tenkte jeg si ifra til Netcom, da jeg gikk med på det i første omgang kun fordi de vissnok ringte fra Netcom.. Noe de da selvfølgelig ikke gjorde. Vil også gjerne høre mer om hva som blei sagt i TV2 hjelper deg (: Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det var 2 kunder som hadde sagt de ikke var interessert i å bytte til SEA som allikevel ble overført til SEA mot sin vilje, og selger hadde forfalsket underskriftene deres. Temmelig drøyt og i tillegg straffbart i følge straffeloven. Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Nå for tia gjømmer de seg tydeligvis bak Netcom O.o 8215744[/snapback] Samme erfaring! Er dette en scam? Jeg har takket ja, og skjelver litt i buksene, for ba om informasjon og ble presentert med et angrefristskjema (som jeg antar har mistet sin tid) 8246164[/snapback] Har selger unnlatt å informere om f.eks avtaletid, eller gitt deg feilinformasjon (som at de ringte FRA NetCom) så har du rett til utvidet angrefrist, nemlig 3 mnd. Alle utgående salgssamtaler SKAL også bli tatt opp på tape, og det er SEA Norges ansvar å bevise at alt har gått riktig for seg. Endret 2. april 2007 av angellwax Lenke til kommentar
avola Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Sea norge er ikke verst.. Det er direktesalg firmaene som selger for sea norge det er noe galt med.. De snakker så mye bullshit..Lurer folk til å bytte, uten å fortelle riktig hvordan det egentlig fungerer... Endret 7. april 2007 av avola Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Sea norge er ikke verst.. Det er direktesalg firmaene som selger for sea norge det er noe galt med.. De snakker så mye bullshit..Lurer folk til å bytte, uten å fortelle riktig hvordan det egentlig fungerer... 8329939[/snapback] Hvis ikke Sea Norge har en viss kontroll over direktesalgsfirmaene de benytter seg av så syntes jeg de bør ta ansvaret for dette ved å kurse eller benytte seg av noen som ikke "snakker bullshit". Det er nemlig Sea Norge kunden skal ha med å gjøre videre, og dermed de som må ta ansvar for dem som representerer dem på salgsarenaen! Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det eneste jeg har hatt å gjøre med SEA er strømleveransen deres, og der var alt i orden. Aldri noe tull. Hadde de riktignok bare i 4 mnd, pga flytting og sånt, men fikk tilbake resterende beløp osv når jeg sa opp. Ikke noe tull rett og slett. Så det ligger sikkert på overivrige telefonselgere det der ja. Jeg ble selv oppringt av de om mobilabonnement, men takka pent nei. Heldigvis. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det eneste jeg har hatt å gjøre med SEA er strømleveransen deres, og der var alt i orden. Aldri noe tull. Hadde de riktignok bare i 4 mnd, pga flytting og sånt, men fikk tilbake resterende beløp osv når jeg sa opp. Ikke noe tull rett og slett. Så det ligger sikkert på overivrige telefonselgere det der ja. Jeg ble selv oppringt av de om mobilabonnement, men takka pent nei. Heldigvis. 8331502[/snapback] Jeg hadde også strøm hos SEA for et par-tre år siden. Det var jeg selv som kontaktet dem. Det var ikke noe problemer med dem. Men etter å ha lest om dem i det siste, ville jeg ikke bestilt noen ting der. Nå de driter skikkelig på seg, er det det samme hvilket produkt de tilbyr. Det finnes andre å handle med. Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Sea norge er ikke verst.. Det er direktesalg firmaene som selger for sea norge det er noe galt med.. De snakker så mye bullshit..Lurer folk til å bytte, uten å fortelle riktig hvordan det egentlig fungerer... 8329939[/snapback] Hvis ikke Sea Norge har en viss kontroll over direktesalgsfirmaene de benytter seg av så syntes jeg de bør ta ansvaret for dette ved å kurse eller benytte seg av noen som ikke "snakker bullshit". Det er nemlig Sea Norge kunden skal ha med å gjøre videre, og dermed de som må ta ansvar for dem som representerer dem på salgsarenaen! 8331332[/snapback] Pluss at en stor del av klagene når det gjelder sea norge gjelder at kunder ikke får benyttet seg av angreretten sin. De ringer kundeservice som sier at alt blir ordnet med en gang uten at noe faktisk blir gjort. De har litt å rydde opp i før jeg tør å anbefale de til noen hvertfall! For ikke å snakke om at de FORUTSETTER 12 mnds avtaletid noe som gjør alle slike tilfeller så mye verre. Endret 9. april 2007 av angellwax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå