GalFisk Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 XP ville ikke engang installeres på min PC... kjörer fortsatt nittiråtten (andre edisjonen), skal pröve om jeg kan få inn 2K eller XP hvis jeg gidder, XP virker ganske stabilt, 2k også, men det skjer fortsatt feil. En fordel er da selvfölgelig at man ikke får BSOD og krasj hver gang noe går galt, men endel litt usolide programmer som 'hangler og går' på 98 kan ikke kjöres på 2K/XP i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: GalFisk skrev (2002-12-13 08:50):XP ville ikke engang installeres på min PC... kjörer fortsatt nittiråtten (andre edisjonen), skal pröve om jeg kan få inn 2K eller XP hvis jeg gidder, XP virker ganske stabilt, 2k også, men det skjer fortsatt feil. En fordel er da selvfölgelig at man ikke får BSOD og krasj hver gang noe går galt, men endel litt usolide programmer som 'hangler og går' på 98 kan ikke kjöres på 2K/XP i det hele tatt. Er det en nye eller gammel pc du har GalFish, Du har prøvd med en bios oppdatering, Du har ikke overklokket. Eller er du bare uheldig, Eg har ikke hatt en bedre pc enn da eg brukte win2k og nå winxp pro. ÅÅ men eg eg glad eg slipper å bruke noen av de med win9x os'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå