luringeen Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Setter på pc'n, den kommer forbi bios start up og nesten til logg-in screen så kommer denne meldingen opp; Windows couldt start because the following file is missing or corrupt: \WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM Håper noen av dere kan svare meg konkret på hva jeg skal gjøre, for å fikse dette. Åpent for alt! Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Putt i xp cd og ta repair.. skal vel løse dette.. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Denne siden skulle nok hjelpe deg videre....Si fra åssen det går da..... Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Vell... ikke sikker du er så heldig at det bare er filsystemt som er ødelagt. Kan også være feil på disken. Ville sjekka dette. Lite vits å bruke tid på å fikse filsystemet på en disk som holder på å ta kvelden. Last ned drive fitness testen til hitachi, den fønker på de fleste disker. Kjør en komplett skjekk. Hvis den feiler vill jeg kasta den. Eller brukt den i et eksternt kabinett, uten å lagre noe viktig. http://www.hitachigst.com/hdd/support/download.htm Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå