Gå til innhold

Får ikke aktivert Windows XP.

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke aktivert Win XP. Får beskjeden om at den har blitt aktivert for mange ganger med samme nøkkel. Har lovlig XP ja.

Tenkte ja, hmm. Jeg prøver nøkkelen som jeg fikk på den bærbare.. Prøvde og det funka, men nå må jeg aktivere igjen men det går ikke fordi det står at aktiveringsperioden har utløpt.

Noe jeg kan få gjort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke aktivert Win XP. Får beskjeden om at den har blitt aktivert for mange ganger med samme nøkkel. Har lovlig XP ja.

Tenkte ja, hmm. Jeg prøver nøkkelen som jeg fikk på den bærbare.. Prøvde og det funka, men nå må jeg aktivere igjen men det går ikke fordi det står at aktiveringsperioden har utløpt.

Noe jeg kan få gjort?

8194278[/snapback]

du må ringe til microsoft, der du skal aktivere er det et alternativ til noe telefon greier.

du ringer det nummeret så må du taste inn noen tall som du får beskjed om.

har gjort dette 3 ganger selv, og det funker fint ;)

Lenke til kommentar

Gjorde det nå, fikk id og det så ut til å fungere. Trykket neste og alt var greit. Men jeg kommer ikke inn i Windows, og når jeg restarter kommer fortsatt du må aktivere meldingen opp. Trykker aktiver så kommer det at Windows er allerede aktivert, trykker ok. Venter og kommer ikke inn i Windows.

Lenke til kommentar
Gjorde det nå, fikk id og det så ut til å fungere. Trykket neste og alt var greit. Men jeg kommer ikke inn i Windows, og når jeg restarter kommer fortsatt du må aktivere meldingen opp. Trykker aktiver så kommer det at Windows er allerede aktivert, trykker ok. Venter og kommer ikke inn i Windows.

8194531[/snapback]

hmm... sorry, men da vet ikke jeg. får håpe noen andre kan hjelpe deg ;)

Lenke til kommentar

Det er jo bare å ringe Microsoft og snakke med dem. Bruk tlf nummer for aktivering og så løser det seg. Så lenge du har en lovlig lisenskode er det jo ikke noe problem å snakke med dem.

Så slipper du å kaste bort tiden her, hvor ingen kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...