Sleipulf Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hallo Min Hiper Type-R 580w psu sa takk for seg her om dagen med et poff og svidd kondensator lukt. Desperat som jeg var dro jeg i vei til nærmeste dataforandler å kjøpte den første å «beste» psu jeg fant. Valge falt på en Spire z gaming SP-ATX-z650w. Problemet med dette er at pc'en min nå skrur seg av «random», dette har blitt så irriterende at jeg ikke holder ut lengre. Så nå må jeg igjen handle meg en ny psu. Jeg trenger en stille og solid psu som gir nok strøm. Lurer på denne men jeg er ikke sikker. Det hadde vært fint med noen anbefalinger (beklager skrivefeil til dere "trolls" som jakter etter slikt) Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Nå når jeg setter sammen en pc, så skal jeg ha thermaltake toughpower 750 w. Fått mye skryt i ulike tester, ikke minst på stabil spenning med masse krefter og veldig lite støy. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hadde bestilt den som er nevnt i tråden over, men leste her på forumet at Tt sine PSU'er bråker, så jeg trekte tilbake bestillingen. Vil anbefale CoolerMaster iGreen 500W. Kjøpte denne i stedetfor. Muse stille, og holder det den lover ang effekt. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Seasonic, Mist, Corsair og Tagan (m 80mm vifter) bør du sjekke ut for stillhet og kraft.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå