FranzJosef Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Tenker å kjøpe ny, så hvordan får man ut den gamle? Og hvordan fester man den nye? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Du putter de pinnene som fulgte med cd spilleren inn på hver side og da trykker de på to "knapper" på siden av cdspilleren også er det bare og dra den ut og koble fra ledninger.Du ser de spora som de pinnene skal inn i hvis du tar av ramma rundt spilleren.Har du ikke de pinnene,bruk skrutrekkere. Også må jeg si du var veldig sparsom med infoen.Gi litt mer info neste gang så er det lettere og hjelpe deg. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Ja, hvor lang er en hyssingstump?? Litt mere info er fint, type spiller, type bil osv Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Vel, jeg skjønner ikke helt info-problematikken da jeg som jeg nevnte ikke har kjøpt noen spiller. Tenker på å bytte. Men var så komplisert sist jeg skulle gjøre det at jeg endte opp med å betale flere hundre for at noen skulle gjøre det. Men type bil er Citroen Berlingo hvis det hjelper. Men ellers var det jo godt svar det første, skal prøve det! Er ikke like overbevist om at disse pinnene faktisk følger med, gjorde ikke det sist, men vi får se da. Videre er det jo problemet med strømkontaktene da, hvor universale de er.. Endret 20. mars 2007 av FranzJosef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå