ttorneby Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Nå er det krise! Feilen arter seg som følger: Når jeg satt og surfet for noen timer siden, så svartnet skjermen (Dvs, skjermen var fortsatt på, men bildet ble svart). Jeg hadde ikke gjort noen ting som skulle tilsi det. Ingen kommandoer virket, så jeg ble nødt til å slå av laptopen vha. "svenskemetoden" (les: av/på-knappen). Når jeg starter opp igjen får jeg tilgang til Bios og slikt, men ved videre oppstart til Windows står maskinen og bare henger, mens det blinker en hvit stripe (bindetegn) oppe i venstre hjørne. Lenger enn det kommer jeg ikke. Fakta om PC: Acer travelmate 4151 LMi Operativsystem: Windows XP Pro Prosessor og hovedkort vet jeg lite om Noen som har en anelse om hva som kan ha skjedd? EDIT: Det ser ut til at den starter etter å ha stått og blinket i et kvarters tid Endret 20. mars 2007 av ttorneby Lenke til kommentar
Slafs Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Høres ut som det er noe på hovedkortet som har svidd seg, kanskje en kondensator som har tatt kvelden? Trenger nok uansett litt service, ikke noe man kan få gjort så mye med selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå