Gå til innhold

KnightFight Spennende nettbrowser RPG! gratis


Anbefalte innlegg

Hvis dere liker Nettbrowser-spill samt Rollespill er KnightFight et morsomt spill

det krever nesten ingen spilletid ettersom du selv velger hvor lenge karakteren din skal være ute på mission, eller eventuelt duellere andre spillere.

 

her linken til server4 som kom 19 mars (meget ny)

 

http://world4.knightfight.co.uk/?ac=vid&vid=96000026

 

 

Choose from hundreds of weapons, suits of armour, shields, amulets and rings to improve your fighting abilities.

- Buy soul stones to energize your weapon with magical powers and inflict extra damage to your enemies.

- Upgrade your estate to show your wealth and status and increase your rate of healing.

- Establish a guild and erect the largest castle in the entire region.

- Customise your own individual coat of arms.

- Customise your personal character avatar; there are billions of possible combinations!

- Improve your skills for wearing armour and using shields and one- and two-handed weapons.

- Train your fighting abilities to remain a few steps ahead of your competitors.

- Give your weapon a name to stand out from the crowd.

- Undertake various assignments in the tavern and decide for yourself whether you want to be good or evil.

Endret av _Vesla_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipps!

 

Jeg anbefaller at du bruker noen goldcoins i starten på å trene stats.

Men spar ca 10gold for du trenger det til å gå på mission! Gå på mission i 10min av gangen da tjener du mest!

er du heldig skaffer du deg rundt 1000gold på kort tid. kjøp noen bra våpen og smell ned på andre knights slik at du levler=)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Tipps!

 

Jeg anbefaller at du bruker noen goldcoins i starten på å trene stats.

Men spar ca 10gold for du trenger det til å gå på mission! Gå på mission i 10min av gangen da tjener du mest! 

er du heldig skaffer du deg rundt 1000gold på kort tid. kjøp noen bra våpen og smell ned på andre knights slik at du levler=)

 

Lykke til

8196216[/snapback]

mm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...