John-Abruzzi Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 halla, kjøpt meg moped å var ute å kjørte en tur, nå er jeg dau forkjøla. så hva kler du deg med får ikke å fryse? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Når det er kaldt lønner det seg med noe varmende, og noe vindtett utenpå. F.eks ullundertøy eller en tynn fleecegenser og en vindtett jakke utenpå der. Når du kjører noe større enn en moped er det vel lurest å kjøpe seg en kjøredress. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Kjeledress hvis det er kaldt ute og vanlige klær hvis det er varmt. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 litt mer seriøst svar fra meg da Kjører nå for tiden med vanlig litt fet jakke , hansker og noen vintersko , skal snart bestille meg vindtett kjørejakke og kjørehansker Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Nå som det er kaldt, kjører jeg i skibukse og vinterjakke. Når det er varmt, er det en lettere jakke, som aprilia team jakka mi. Genser funker også sikkert om det er veldig varmt. (Kan ikke kjøre så langt da da, pga. det blir jo kaldt ) Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Har skinndress Endret 20. mars 2007 av Christensen Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 når det er kaldt bruker jeg sånn blå dress fra rema1000, feite votter og militærsko.. nå kjører jeg med en jakke, joggesko og feite votter.. er hat å fryse på henda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå