Peer6548 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Hei Ønsker forslag til lydsystem i min Mercedes E220 1994 Trenger forslag til: Bilstereo(Helst Pioneer) Effektforsterker Sub Høytalere. God lyd er viktig, samt god subb. Pris: 4-7K Takker for alle svar Endret 20. mars 2007 av Peer6548 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Siden du har et lavt budsjett nå ville jeg ha startet med å kjøpe inn få komponenter. En bra start er en hovedenhet. (spiller) og et frontsett. Deretter kan du bygge på med en forsterker, og senere en sub. En bra start er Alpine 9855R som du får på tilbud hos Eltek til 3495 ,- ( link ) Kanskje litt dyrt om du ikke vil bruke så mye penger men. Et par billigere alternativer: Pioneer DEH-P40MP Pioneer DEH-P4900IB (NB! kan sikkert fåes billigere noen steder) Frontsett har jeg ikke så veldig mye erfaringer med, så vil ikke anbefale ting jeg ikke har testet/hørt/prøvd etc. Endret 20. mars 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Badon Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Jeg har selv P40MP er en knall spiller til en meget bra pris. Anbefales. Edit: Dette frontsettet her spiller meget bra. Pioneer Endret 21. mars 2007 av Badon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå