Gå til innhold

Bør transseksuelle likestilles med homoseksuelle?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, de får ikke 2 pass idag.

8194526[/snapback]

Hvorfor i all verden skal de få to pass?

8194581[/snapback]

En for guttepersonen med guttenavnet og et for det "andre" kjønnet sitt. Hørt om episoder der man har blitt stoppet i passkontroll når man er utkledd som det andre "jeg"

Lenke til kommentar

8194526[/snapback]

Hvorfor i all verden skal de få to pass?

8194581[/snapback]

En transseksuell

8194666[/snapback]

Dette er feil, Espen Benestad er ikke transeksuel. En transeksuel er en mann som ønsker å bli en kvinne, mens det Espen er er transvistit dvs. en mann som liker å opptre som kvinne av og til. Forskjellen er her viktig da det er transvestitter som har behov for to pass, siden disse opptrer både som menn og kvinner. Mens Transeksuelle ønsker å bli det motsatte kjønn, dermed vil de være menn helt fram til de velger å gjøre forandringen til å bli kvinne, og vil da få nytt pass og personummer av staten. Slik at det ikke er snakk om noen diskriminering her.

Lenke til kommentar

8194526[/snapback]

Hahaha. Da kan vel jeg kalle meg transvistit (eller transeksuel som du kaller det) og få to pass, da?

8209059[/snapback]

Om du velger å gå kledd i dameklær med innsydde pupper når du skal inn på passkontrollen kanskje?

Lenke til kommentar

Da får du heller velge å gå i din opprinnelige tilstand/kjønn.

Det at noen velger å spille kvinne/mann, betyr ikke at denne personen skal ha rett på to pass, eller to identiteter.

Edit: Enten eller :) Du kan ikke alltid få alt.

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...