jac Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hei! Min nevø skal kjøpe seg en bærbar maskin og jeg har lovet å hjelpe han Hovedbruken til den vil være: Spill Surfing Skolearbeid Skjermstørrelse på 15-15,4. Pris et sted mellom 8000-12000. Har hørt mye positivt om HP, men igjen har jo de mange å velge blant...... Håper noen kan komme med noen gode innspill Lenke til kommentar
zonko Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Multicoms HEL80 er ei maskin som er populær i denne klassen. Spesifiser opp ram og prosessor alt etter budsjett (det holder til bruken slik den står nå, men hvis du ville hatt litt ekstra...) Vet du hvilke spill det er snakk om? Lenke til kommentar
jac Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Han nevnte et par spill b.l.a Football Manager 2007 og Procycling Manager. Dette er vel ikke så "tunge" spill.....? Han kan kanskje klare seg med en til 6-8000? Noen med forslag? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 FM har nærmest ikke grafikk, og Procycling manager er vel heller ikke særlig krevende av seg. Hva med denne maskina fra Netshop? Fin prosessor, greit grafikkort, ok disk og ok skjerm til en veldig fin pris. Kunne satt inn litt mer ram, men det kan du lett fikse selv, det er fot i hose. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 skal ikke se bort fra at han kommer til å spille litt mer når maskinen kommer, og da er det kjekt å kunne spille litt nyere spill også?!! Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg har en 3 år gammel HP som er brukt daglig og den har fungert helt perfekt, ingen problemer. Skal selv kjøpe ny HP nå, og jeg har kommet frem til denne maskinen HP Pavilion dv9271. Den passer bra til både spill, surfing og skolearbeid. Den har en skjerm på 17", men du ville ha 15,4 så det får du evt vurdere. Beste pris finner du her: https://prisguiden.no/product.php?productId=62893 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå