Insanity Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Har problemer med å finne frem til ADSL koblingen min. Den er helt forsvunnet fra network connections. Får ikke "icon" nede i taskbaren når jeg er tilboblet heller. Nye koblinger som jeg lager, kommer heller ikke opp. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
abene Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Hvilken Windows? Har du prøvd innstillnger for nettkoblingen? Høyreklikk på koblingen i Kontrollpanel/Nettverk og velg Egenskaper. Har du oppdatert Windows? http://www.windows.no/win_upd.php Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Windows XP, glemte å si det. Kan ikke få opp egenskaper, fordi de er borte fra network connections! Kan heller ikke koble opp med dem fra desktop'en. Eneste måten å koble opp på er ved å åpne IE, og så spretter det en boks opp med påkobling. Kan heller ikke koble av Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hender med meg også av og til. Mistenker firewallen. Bruker å slette nettverksadapteret i Device manager og starte om, slik at win legger driverne inn på nytt. Funker med meg. Så må du krysse av at koblingen skal vises i systrayen i Kontollpanel/nettverk ev. kjøre wizard. Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Har nå prøvd å fjerne nettverks-kortet i device mangeger, og det funka heller ikke. Lenke til kommentar
OffiserDeath Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 svaret er ganske enkelt: BYTT OS TIL 2K PRO Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Quote: OffiserDeath skrev (2002-12-19 20:14):svaret er ganske enkelt: BYTT OS TIL 2K PRO Det er da et ganske vannskelig problem egentlig. Tar MASSE av tid og installeringe av programmer osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå