Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

p2p på skulen

Anbefalte innlegg

me har ein ganske stor datamaskinpark her på skulen, og noko slikt som 10 GB ledigt på kvar maskin. eg likar verkeleg ikkje tomme diskar. difor byrja eg å finna fram til forskjellige p2p program, kazaa, imesh, direct connect o.s.v. men det er berre på ei av maskinane dei virkar ! eg pratte med ikt-ansvarleg, gjekk litt utanom grauten for å spyrja han om korleis dette med forskjellige portar og program og greiar. han sa at det ligg ein brannmur ein annan plass, som har greie på alle offentlege nettverk, og det er umogleg å opna denne utan å vera fysisk tilstades der. korleis har det seg då at eg sitt på ein maskin med kazaa og lastar ned på ca. 10 mbps ? dette vekslar forresten, avogtil virkar kazaa, avogtil ikkje. nokon som hjelpa meg å avklara detta ? på forhånd takk.

forresten, korleis uttalar ein kazaa ?

kaså kanskje ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner til problemt...

(btw.. her har vi ca 30 gigg å fylle... på hver av de ca 25 pc'ene :smile:

Lord of the rings, 2towers kommer så d suser :smile:

Hadde samme problem her, men plutselig begynte det å fungere... Skjønner ikke helt hvorfor...

Direct connect funket jo om jeg satte den til passive-connection da..

Dessuten, så var det et problem å komme seg på undernet...

(Foresten... du er vel ikke i møre og romsdal... og har gw.mr-fylke.org som gateway?)

Lenke til kommentar

Kanskje en eller annen kar har fiksa så det går ann på akkurat den pc'en da..

Ellers vil jeg tro at det går ann å telnet'e e.l inn i BM'en, fordi dere MÅ igjennom den for å koble seg mot i.nett....

Derfor må man nok ikke være til stede for å åpne porter?

uansett... du kan teste: www.portdetective.com for å sjekke hvilke av dine porter som er åpne. her finner du IP adressen for f.eks å komme aktiv i dc... http://www.itavisen.no/speedometer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...