Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Brenn BIN-filer, hjelp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål om hvor man finner diverse piratvare er ikke tillatt i dette forumet.

Redigert av Aetius.

Til Aetius: Jeg vet at det ikker er lov, mitt innlegg var ment litt ironisk mot trådstarter.

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar
Jeg har funnet løsningen for trådstarter, og den finner du her.

8193549[/snapback]

Hva er det du snakker om?? Hva er problemet egentlig?

8193639[/snapback]

Dette:

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Lenke til kommentar
Jeg har funnet løsningen for trådstarter, og den finner du her.

8193549[/snapback]

Hva er det du snakker om?? Hva er problemet egentlig?

8193639[/snapback]

Er ikke ulovlig å spørre om hvordan man brenner ut .bin filer, det har du helt rett i.

Men hvis du leser trådstarters første post, skriver han at han har lastet ned "Happy feet". Hvis du kan fortelle meg hvor man kan laste ned "Happy feet" lovlig, så skal jeg ikke si noe på det.

Edit: Spørsmålet er forresten postet i feil kategori i tillegg...

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar

Nei. Det finnes nok ingen lovlige måter å laste ned happy feet på enda...

Da er det visst bare jeg som ikke skjønte hva happy feet var... :blush:

Da har jo tydeligvis jeg også brutt reglene ved å svare på hvordan han skal gå frem for å brenne den fila da :hrm:

Edit: leifer...

Endret av Zopilote
Lenke til kommentar

Hvorfor fortsetter dere å hjelpe når det strider mot retningslinjene?

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Tråden stenges og all informasjon blir fjernet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...