AlecTBM Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Jeghar innstalert et progg med wine, men den havner i c:/Programfiler/ men den mappen finnes ikke i linux kor finner man filene?? EDIT: Fant dem Endret 20. mars 2007 av AlecTBM Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeghar innstalert et progg med wine, men den havner i c:/Programfiler/men den mappen finnes ikke i linux kor finner man filene?? EDIT: Fant dem 8193341[/snapback] Skriv gjerne HVOR du fant dem. Det kan hjelpe andre i samme situasjon Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 hehe jeg brukte wine så jeg sjekka opp ka slags komandoer jeg kunne bruke som var tilknytta wine. winepath hvis man vet at progget blir innstalert i c:/Programfiler/progg/ så skriver man winepath -u c:/Programfiler/progg så får man vite hvor den filene ligger. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Så vidt jeg vet finner man dem under /home/brukernavn/.wine/C_disk/Programfiler eller noe slikt. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 stemmer det. bare det at hos meg så var det c: og ikke C_disk Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hos meg står det C_disk. Du har kanskje en nyere versjon, eller noe. Har ikke oppdatert Wine på lenge. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 hehe oppdaterte ALT for et par uker sia deriblandt wine Har C_disk også. men den brukes ikke har z: også av en rar grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå