MR-B Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 for de som ønsker å holde seg oppdatert om saken http://www.utrop.no/art.html?artid=12802&catid=9 Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Utrop er dessverre partisk og har interesse av å kun pushe sin egen agenda. Lenke til kommentar
MR-B Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Utrop er dessverre partisk og har interesse av å kun pushe sin egen agenda. 8758280[/snapback] Jeg er dypt uenig med deg; Norsk rettsvesen og påtalemakten er snarere patetisk når det gjelder 'utlendingers' rettigheter.. Hvilket langt på vei kan sies å være ikke-eksisterende.. Endret 1. juni 2007 av MR-B Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er det derfor det ikke finnes statistikk over hvor mange som er rasister og hvor mange som ikke er det? (eller finnes det slik statistikk? Hvis meg.) Lenke til kommentar
MR-B Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Er det derfor det ikke finnes statistikk over hvor mange som er rasister og hvor mange som ikke er det? (eller finnes det slik statistikk? Hvis meg.) 8758861[/snapback] 99% av de som er rasister vil aldri innrømme det uansett... Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Er det derfor det ikke finnes statistikk over hvor mange som er rasister og hvor mange som ikke er det? (eller finnes det slik statistikk? Hvis meg.) 8758861[/snapback] 99% av de som er rasister vil aldri innrømme det uansett... 8765671[/snapback] Du liker å dømme alle over en kam. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Norsk rettsvesen og påtalemakten er snarere patetisk når det gjelder 'utlendingers' rettigheter.. Hvilket langt på vei kan sies å være ikke-eksisterende.. 8758822[/snapback] Ok. Lenke til kommentar
MR-B Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Og jeg så at TV2 nyhetene iforigårs kunne avsløre at foranledning til at Obiora ble drept skiller seg vesentlig ut fra politiets versjon; 1. Politiet ble slettes ikke tilkalt av de ansatte på sosialkontoret 2. Obiora var ikke rabiat, men tvertimot helt rolig inne på sosialkontoret... så hvorfor var det da nødvendig med 'halsgrep'...? Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ikke helt enkelt å vite hvilken versjon som er sann da. Men det kan vel strengt tatt ikke være nødvendig med halsgrep, finnes andre metoder å uskadeliggjøre en person på.. Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg tror at denne politimannen kanskje er rasist. Jeg vet ikke, men det virker litt sannsynlig. Hvor mange prosent av politimenn i det norske samfunn er rasistisk? Slik statistikk finnes ikke sier du, og alikevel hevder du at det norske samfunn har et apartheidsystem?? Det er faktisk en fornærmelse mot de som led under apartheid-regimet i Afrika å si at Norge har et apartheid system på grunnlag av HVA DA EGENTLIG? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Obiora var ikke rabiat, men tvertimot helt rolig inne på sosialkontoret... så hvorfor var det da nødvendig med 'halsgrep'...? Fordi han ble rabiat utenfor? I følge et vitne som var svært kritisk til grepet politimennene brukte fortalte jo at Obiora løftet en politimann i hver arm. Han var tydeligvis rabiat og livsfarlig. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Obiora var ikke rabiat, men tvertimot helt rolig inne på sosialkontoret... så hvorfor var det da nødvendig med 'halsgrep'...? Fordi han ble rabiat utenfor? I følge et vitne som var svært kritisk til grepet politimennene brukte fortalte jo at Obiora løftet en politimann i hver arm. Han var tydeligvis rabiat og livsfarlig. 8771082[/snapback] Rabiat, livsfarlig, og Hulken, alt på en gang? Link? Endret 3. juni 2007 av Niskivara Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Haha, han må ha vært ufattelig sterk hvis han løftet en i hver arm ja.. . Men altså, som nevnt er det vanskelig å vite hvilken versjon som er 100% sann. Hovedpoenget er jo at en mann er død som følge av en pågripelse, og det burde absolutt ikke skje med mindre personen utgjør en trussel for andres liv (noe jeg tviler på at Obiora gjorde). Videre synes jeg fortsatt at Apartheid-analogien er latterlig, og ikke minst påstanden om at innvandrere ikke har noen rettigheter blir for dum. Endret 3. juni 2007 av wipy Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 skulle gjerne sett noen fomr for dokumentasjon på at utlendingers rettigheter er langt på vekk fraværende. Komisk å høre folk slenge ut om hvor patetisk rettsvesenet er fordi de har fått prentet det inn av folk på samme mentale nivå som dem selv. Å kalle det apartheid blir jo bare enda bedre og hadde det ikke vert for at en mann er død og flere politifolk kanskje har fått ødelagt livet sitt kunne jeg ledd... Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Obiora var ikke rabiat, men tvertimot helt rolig inne på sosialkontoret... så hvorfor var det da nødvendig med 'halsgrep'...? Fordi han ble rabiat utenfor? I følge et vitne som var svært kritisk til grepet politimennene brukte fortalte jo at Obiora løftet en politimann i hver arm. Han var tydeligvis rabiat og livsfarlig. 8771082[/snapback] Rabiat, livsfarlig, og Hulken, alt på en gang? Link? 8771184[/snapback] Hva med å lese tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8658031 Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hva med å lese tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8658031 8771732[/snapback] Takk. Dæven for en tøffin han må ha vært. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 MR-B virker veldig glad i å slenge rundt med påstander. Og de eneste kildene han trekker frem er fra en mindre partisk nettavis. Lukter raddis.. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Rasisme kan man vel finne hos mange grupperinger/individer av norges befolkning, så hvorfor benekte at det også kan finnes innen politiet? Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det er ingen som benekter at det finnes rasister i politiet, spørsmålet er hvor mange. Det finnes det tydeligvis ingen statistikk over, så vi kan jo selvfølgelig gå ut i fra at i hvert fall 90% er rasister.. :!: Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hvorfor gi oss ved 90% når vi kan gå hele veien opp til 100%. Hvis noen ber oss om å bevise det kan vi bare svare:"motbevis det," og så har vi vunnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå