DrErling Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Han leier sikkert toppetasjen på et ordentlig hotell også... Det han BURDE gjort var å leie toppetasjen til en person med vett! Lenke til kommentar
gixer Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Jeg mener ikke å være frekk, men enten så var han ikke førstemann i køen da gud delte ut iq eller så kødder han bare. Velger å tro på det siste. Haha så morsom du er! Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Smaken er som baken Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Tar dere ikke en JULESPØK :smile: Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Tar dere ikke en JULSPØK :smile: Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Haha, jeg må le! Jeg tror du var seriøs helt til du fant ut at du hadde driti på leggen.. Ha en ellers trivelig jul :smile: Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Beklager å måtte skuffe deg der du.... Har en helt vanlig inntekt, men sunn fornuft :smile: Kjører en AMD 1700+ og Abit KR7-Raid og 1024 DDR etc. Ville bare teste responsen til folket, har lagt merke til at enkelte har ett behov for å fremheve seg litt ekstra, så da tenkte jeg at jeg ville finne på noe som ville få folk til å reagere litt :wink: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Julespøk og julespøk fru blooom.. :smile: Jeg synes det er mest tragisk at over av halvparten av brukerne svarer seriøst. Men jaja, det kunne jo vært sant, eller? Likte posten jeg, vihovde! Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Slenger meg på her...fikk meg en god latter at så mange gikk på den opplagte spøken. Skjerp dere :smile: Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Hehe :smile: trengs jo litt oppfrisking med en spøk her og der på et slikt forum! Slike mennesker trengs det flere av :razz: HEHE.. Ha en ellers hyggelig julekveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå