Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Spørsmål om paladins og pvp

Anbefalte innlegg

Hvem er det som er frekk her sa du?

Twoshotte kan jeg klare helt fint, dersom det er folk i cloth og jeg er heldig med crits/procs.

Det skjer ikke hver kamp, men det hender nok til at jeg kan klare det på jevn basis.

Sorry, men når du er mange ganger frekkere tilbake igjen, samt klager over at du ikke gjør vanvittig skade i ditt holy-spec, så får du lite sympati fra min side.

8194083[/snapback]

Hørt ordtaket "man høster som man sår"? "Som man reder ligger man"? /care, du har satt standarden, cope with it.

Jeg ber ikke om sympati, jeg sier ting slik jeg oppfatter det. Du har tydeligvis en helt annen virkelighetsoppfattelse enn meg, bare synd du ikke tåler at andre har det.

Og når det gjelder de two-shotsene dine, screenshot or it didnt happen. Med mindre det er lvl 30 folk du ganker i STV da, det klarer selv jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kombat-Kaare, du er fri til å linke en video hvor du 2-shotter folk :) Det skjer jo ganske ofte etter hva du sier, så burde vel ikke være noe problem.

Folk i level 70 har rundt 8k hp+- så du skal ha gode crits :)

Spillte litt wsg igår, rett etter jeg hadde speccet resto med min druid, og jeg fikk ikke noen høyere crit en 2.5k fra en palla.. Og jeg har vel kun litt over 2k armor..

8194173[/snapback]

Det er ikke noe problem å twoshotte castere, det avhenger likevel av flaks som jeg påpekte.

Men nå har jeg fått karra meg opp på drøye 20% critrate, og om flere critter samtidig som command proccer, så er det fort gjort at en eller annen mage mister halve livet på angrepssekvensen.

Å twoshotte en warrior fikser jeg ikke, det har jeg heller ikke påstått.

Men lage film kun for at noen på et forum sier jeg skal gjøre det, det gidder jeg ikke, men jeg skal se om jeg får tatt noen screenshots av en vellykka sekvens en gang.

Litt på siden: Det er ikke uvanlig at f.eks. mager har rundt 6000 liv, og når du skriver at det ramla inn en 2,5 k crit på deg så er det en god indikasjon på at det faktisk er helt mulig innen rimelighetens grenser. :)

2500 skade er jo faktisk bare 1 crit + 3 noncrits, dersom noncrits ligger stabilt rundt 500.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...