Gå til innhold

Film: Spring 2007 (En Liten Vårfilm)

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt dette lille prosjektet i hodet lenge nå.

Nemlig en film om at vinteren er over.

Jeg tok egentlig bare kameraet mitt ut en varm og solskinnsfyllt dag, uten stativ og ekstra mikrofoner og lagde en film om våren og om at denne kalde vinteren endelig er over.

PS: Jeg brukte ikke stativ på dette prosjektet.

Jeg redigerte i Vegas og komprimerte filmen litt.

Da kan jeg bare si :cool: "Nyt Filmen" :cool:

--Last Ned Her--

Endret av 77Bandit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hatt dette lille prosjektet i hodet lenge nå.

Nemlig en film om at vinteren er over.

Jeg tok egentlig bare kameraet mitt ut en varm og solskinnsfyllt dag, uten stativ og ekstra mikrofoner og lagde en film om våren og om at denne kalde vinteren endelig er over.

Jeg redigerte i Vegas og komprimerte filmen litt.

Da kan jeg bare si :cool: "Nyt Filmen" :cool:

--Last Ned Her--

8193022[/snapback]

Bra den dær, men nestegang du filmer så kan du bruke stativ :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fin film :)

For å få litt mer "vårfølelse" burde du tatt å lekt deg litt i color corrector (du finner den i effects) og legge på... hmm... hva het det nå igjen.. Det motsatte av studio effekt. Det er noen ferdige som du kan dra og slippe rett på filmen, velg den som tar bort studio effekten. Da blir fargene mye sprekere, og så kan du justere litt selv.

Et annet tips når du filmer ute i solen, er om hvis kameraet ditt lar deg manuelt stille på exposure, så kan det være lurt å stille denne ned litt, spesielt når du filmet de to menneskene i parken, slik at ikke lyset blender slik.

Ikke så mye å gjøre med dette nå, men litt mer spennende vinklinger av blomster, trær osv. hadde vært passende.

Ellers likte jeg veldig godt gramofonen, og klippingen var relativt bra. Et vann, sjø eller lignende tror jeg også hadde gjort susen.

Fortsett å lag filmer! Sommeren er enda nærmere, og du kan jo prøve en gang til om du ønsker :thumbup:

PS: I skrives med stor i!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Fin film  :)

For å få litt mer "vårfølelse" burde du tatt å lekt deg litt i color corrector (du finner den i effects) og legge på... hmm... hva het det nå igjen.. Det motsatte av studio effekt. Det er noen ferdige som du kan dra og slippe rett på filmen, velg den som tar bort studio effekten. Da blir fargene mye sprekere, og så kan du justere litt selv.

Et annet tips når du filmer ute i solen, er om hvis kameraet ditt lar deg manuelt stille på exposure, så kan det være lurt å stille denne ned litt, spesielt når du filmet de to menneskene i parken, slik at ikke lyset blender slik.

Ikke så mye å gjøre med dette nå, men litt mer spennende vinklinger av blomster, trær osv. hadde vært passende.

Ellers likte jeg veldig godt gramofonen, og klippingen var relativt bra. Et vann, sjø eller lignende tror jeg også hadde gjort susen.

Fortsett å lag filmer! Sommeren er enda nærmere, og du kan jo prøve en gang til om du ønsker  :thumbup:

PS: I skrives med stor i!

8467820[/snapback]

1. Filmen er komprimert

2. det var meningen og få det til og se lyst ut

3. Det er en naturfilm, jeg finner ikke så mye gerent her.

4. Det var ingen sjø på turen jeg gikk.

5. Ønsker ikke og gjøre det om igjen, er fornøyd nok som det er.

----

Fikk veldig mange flotte komentarer på YouTube så jeg er fornøyd :!:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...