Stonescream Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Noen som har sett et slikt kort. Finner kort med enten firewire eller usb2, men hadde vært praktisk å ha ett kort med 2 utganger der den ene var usb2 og den andre firewire. Er ikke sikkert det eksisterer engang, men veldig praktisk om det hadde. Lenke til kommentar
runegri Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 De finnes, men jeg har ikke sett noen norske nettbutikker som selger dem. Det var noen andre som spurte etter det samme her for noen uker siden, men jeg tror ikke noen kunne svare på det. Edit: Det var dårlig med svar ja. Se her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=68428&forum=72 [ Denne Melding var redigert av: runegri på 2002-12-12 16:41 ] Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Får kontakte noen webshopper da med link til produktet m.m. takk for respons! Lenke til kommentar
runegri Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Oppdaterer du oss med hvordan det går da? Jeg har også lyst på en sånn etterhvert nemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå