MysticoN Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) på jakt etter den mest stabile minne til mitt hoved kort. kanskje noen som vet noen om dette her, eller hvor jeg bør henvende meg?! MB: MSI K8N Diamond Plus, nForce4 SLI X16 så hva passer best til dette hoved kortet? Corair Crucial Kingston TwinMOS (hørt mye negativt om den) OCZ Pmi Hørt en del positiv om OCZ så tenkte litt på disse: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=28507 (3-3-3-8) sier meg lite, om å gjøre å ha høye tall eller lave?! Endret 20. mars 2007 av MysticoN Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Ville kjøpt Kingston brikker. Bruker disse i alle mine maskiner og det jeg bygger til andre og har enda ikke hatt noen problemer med disse. Er en fordel og ha så lave tilgangstider som mulig, så lavere tall er bedre. Ville sett på dette settet fra Kingston. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Ville kjøpt Kingston brikker. Bruker disse i alle mine maskiner og det jeg bygger til andre og har enda ikke hatt noen problemer med disse. Er en fordel og ha så lave tilgangstider som mulig, så lavere tall er bedre. Ville sett på dette settet fra Kingston. 8194077[/snapback] noen av pc'ene som har hatt MSI hovedkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå