Gå til innhold

Devil May Cry 4 bekreftet til 360 (og PC)


Cryovat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Xbotter vil selvfølgelig si at ingen av sony inhouse spillene ser bra ut

8194773[/snapback]

 

Ratchet ser genialt ut!

8194877[/snapback]

Ratchet er ikke inhouse. Det utvikles av Insomniac.

Personlig er dette både en god og dårlig nyhet. God fordi da slipper jeg å kjøpe en ny konsoll for å spille et spill jeg har lyst til å spille, og dårlig fordi det gir meg mindre lyst til å kjøpe en ps3. Jeg har lyst på PS3, men det er ingen spill som får meg over grensa. Enda.

Lenke til kommentar
Eller hvilke spillsom nå kun er på xbox 360 som kommer til ps3 :p Når Sony har solgt 1-1,5 millioner i europa i løpet av neste uke så blir det straks mer attraktivt å gi ut spill på ps3.

8196113[/snapback]

 

Ja, man kan nå håpe at PS3 får litt mer av kaka også, men foreløpig har nok dessverre spillflukten vært andre veien.

Lenke til kommentar
Nå mangler bare MGS4 og Tekken 6 da, så trenger jeg ikke engang begynne å tenke på å kjøpe PS3 :)

 

Er nok noen 360-spill som kommer til PS3 etterhvert også, men spill som Gears of War, Mass Effect, Halo, Forza osv. blir nok ALDRI sett spillbart til PS3.

8196175[/snapback]

det er vel en selvfølge da disse er first-party. kan jo si det samme om PS3 sine first-party spill.

Lenke til kommentar
Nå mangler bare MGS4 og Tekken 6 da, så trenger jeg ikke engang begynne å tenke på å kjøpe PS3 :)

 

Er nok noen 360-spill som kommer til PS3 etterhvert også, men spill som Gears of War, Mass Effect, Halo, Forza osv. blir nok ALDRI sett spillbart til PS3.

8196175[/snapback]

det er vel en selvfølge da disse er first-party. kan jo si det samme om PS3 sine first-party spill.

8196205[/snapback]

Det er jeg fullt klar over :)

Lenke til kommentar
Nå mangler bare MGS4 og Tekken 6 da, så trenger jeg ikke engang begynne å tenke på å kjøpe PS3 :)

8196175[/snapback]

 

Var det ikke snakk om at Tekken skulle komme til X360?

8196277[/snapback]

 

Det er bare rykter ennå slik jeg forstår, men ryktene har opphav fra der de første ryktene om at Virtua Fighter 5 skulle komme til X360 (noe som altså skjer), så man vet nå aldri.

Lenke til kommentar
Shises. PS3 har hvor mange eksklusive spillserier igjen? Jeg kommer kun på tre i farta: Ratchet & Clank, MGS og Final Fantasy.

 

Redigert:

Av annonserte titler altså. Får bare håpe God of War 3 dukker opp, hvis ikke ser det mørkt ut for doningen til Sony.

8192841[/snapback]

 

Nå kommer Too Human til 360 som ser ut til å være av samme type som God of War, mye likt gameplay og gresk mytologi byttet ut mot norrønn (bør bli populært her på berget). Så egentlig har ikke 360 behov for God of War, selv om jeg gjerne skulle ha sett den på 360 :)

Lenke til kommentar

Ikke overrassket over at DMC4 kommer til andre plattformer. :)

 

Capcom er kjent for å være slik, de sier først at noe er ekslusivt, så blir det multiplatform.

 

Hva andre titler til PS3 angår; Det er nok av lovende titler. Det begynner dog å bli lite av interessante 3. parts spill, kanskje bortsett fra MGS4, FF, Gundam, Tekken 5, Ridge Racer 7, Full Auto 2 og diverse andre.....på den andre side har Sony mange veldig sterke kort i egne spill og spill de er utgiver og finansiell støtte for. Ratchet & Clank, Killzone, Motorstorm, Little Big Planet, Gran Turismo, Lair, White Knight Story, Jak & Daxter, Socom, Warhawk, Heavenly Sword, Wipeout, Hot Shots Golf, God Of War osv osv. På samme som Nintendo og Wii....er ikke så mange spennende og lovende 3. parts spill der i gården heller, alle de virkelig gode spillene er stort sett Nintendos egne spill og spillserier, samt andre de er utgiver for. :cool:

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
Shises. PS3 har hvor mange eksklusive spillserier igjen? Jeg kommer kun på tre i farta: Ratchet & Clank, MGS og Final Fantasy.

 

Redigert:

Av annonserte titler altså. Får bare håpe God of War 3 dukker opp, hvis ikke ser det mørkt ut for doningen til Sony.

8192841[/snapback]

 

Nå kommer Too Human til 360 som ser ut til å være av samme type som God of War, mye likt gameplay og gresk mytologi byttet ut mot norrønn (bør bli populært her på berget). Så egentlig har ikke 360 behov for God of War, selv om jeg gjerne skulle ha sett den på 360 :)

8196465[/snapback]

 

 

Jepp ser veldig fram til det :) Kommer det ikkje bare til Xbox 360 og?

Lenke til kommentar

Ikke at jeg syns noen DMC spill har vert bra siden #1. Men det er jo gode nyheter for enkelte.

MGS4 kommer nok ikke lenge etter vil jeg tro, og før fanatikerene begynner å si at det aldri vil skje så kan vi jo si det sånn at enkelt påstod at DMC på 360 var like sannsynlig som å bli hentet ut av elendighet av en UFO, så nå er ifølge sony leiren alt mulig.

 

Men fra spøk til revolver, produksjonskostnadene er for store, kanskje det er et tegn på at produksjonskostnadene til PS3 er x ganger mer enn til 360 siden det er mest hos Sony spillene slutter å være ekslusive? En ting er sikkert, Sony gjør ikke nok for å holde på spillutviklerene så jeg kan godt se for meg at godeste Kojima følger etter, Final Fantasy serien trur jeg skal være litt verre å flytte på seg, men som sagt ifølge en representat fra Sony leirens uttalelse på dette forum så kan nå hva som helst skje.

Lenke til kommentar

Tror fortsatt det er mindre sannsynlig at MGS4 kommer til X360. Det er iallfall vanskelig å si noe om det. Vi vet for lite om hva slags avtaler Konami har med Sony, verken økonomisk eller hva ekslusivitet angår, og for lite om hvor stor tro Konami egentlig har på PS3.

 

Forøvrig har Sony heldigvis begynt å bry seg mer om utviklerne, de og IBM hjelper visst flere med å utvikling av spill, spesielt på programmeringsbiten. :)

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
Ikke overrassket over at DMC4 kommer til andre plattformer. :)

 

Capcom er kjent for å være slik, de sier først at noe er ekslusivt, så blir det multiplatform.

lene er stort sett Nintendos egne spill og spillserier, samt andre de er utgiver for. :cool:

8196549[/snapback]

 

Ja, men det mest interessant her er vel at det kommer samtidig til X360 som til PS3. Det hadde vel de færreste gjettet på forhånd?

Lenke til kommentar

Virker som MS sikter på Metal Gear Solid og Final Fantasy og :!:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
360blog.jpg

 

Xbox Product Manager at Microsoft Germany put up an interesting post in light of all this Devil May Cry madness that went down yesterday. He put up a post titled one down, two to go. It’s a list of three games, Devil May Cry, Metal Gear Solid and Final Fantasy, with Devil May Cry crossed out. Is this just some sort of outlandish hoping or slight confirmation that Microsoft is infact working on bringing the remainder of the biggest Playstation exclusive franchises over to the Xbox 360? I’m going with the former. Since Microsft has nearly unlimited funds and their Xbox 360 has a much larger user base than the Playstation 3 does. It’s only a matter of time.

 

Kilde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...