Gå til innhold

Devil May Cry 4 bekreftet til 360 (og PC)


Cryovat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DMC4 på xbox360 er ikke noe å blåse av. Du skal være glad det fremdeles kommer ut til PS3..

8192926[/snapback]

Hvordan er dette ikke like arrogant sagt?

8193368[/snapback]

 

:D

 

Vel vil vel mene at det hadde vært enda verre nyheter for enhver sonyboy om det i tillegg til å bli gitt ut til 360 også ville bli kansellert til PS3.

 

Vil forresten beklage utbruddet tidligere.. men utallige Sony-positivistiske tråder og "blåse-av-enhver-360-positivisme" holdningen til nevnte fikk det til å boble lettere i toppen.

 

Jeg er den lykkelige eier av Xb, Ps2, Xbox360, PSP og DS og sannsynligvis eier av PS3 med tider og er alt annet en negativ til Multiplatform.. Spred det glade spillskap!

Lenke til kommentar
For tro meg, det finnes endel som er mye værre enn dette. (Her om dagen var det vel en 360bot som postet ITavisen som kilde  :no: )

Så, man blir ein useriøs poster om ein brukar itavisen.no som kjelde ?

Greit nok at det er mykje copy'n'paste på den sida, men å avskrive alt dei skriv som vissvass -- og kalla folk som nyttar itavisen.no som kjelde til eit lite oppslag på eit diskusjonsforum blir litt for dumt.

 

Forøvrig så postar Mgs gode postar med gode poeng.

Men den som kom her i denne tråden var litt barnsleg. Greit nok at du hatar at xbox får større bit av kaka, men slike innlegg blir litt teite :)

Og nei, eg seier ikkje at eg er noko betre Mgs. Longt ifrå :)

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Hadde trodd jeg måtte kjøpe meg en PS3 for å spille dette spillet jeg. Jeg ble "nødt" til å kjøpe meg en xbox360 da jeg fant ut av Ps3 ikke kom til norge i 2006. Nå som jeg først har en xbox360 må det komme bedre spill og spesielle spill for at jeg skaffer meg en ps3. Hadde trodd at DMC4 ville bli eksklusivt for ps3. Nå som guitarhero kommer til xbox360 så mangler jo bare buzz og singstar på xbox360 for at konsollene skal bli likeverdige.

 

Blir mediasenterfunksjonaliteten bedre på ps3 er det nok ikke umulig jeg bytter. Dessuten hadde det vært greit å bli kvitt den kjøkkenvifta som står og bråker under TV'en.

Lenke til kommentar
Devil May Cry 4  har akkuratt blitt bekreftet som 360 og PC-tittel. Spillet vil lanseres samtidig for PS3 og 360.

 

Full presserelease: http://ir.capcom.co.jp/english/news/html/e070320.html

 

Stor gladnyhet i mine øyne. Har alltid vært interessert i serien men aldri hatt en PS2, gleder meg til å endelig få prøve det. :)

 

Edit: Endret linken

8192823[/snapback]

 

Enda en grunn til å ikke skaffe seg PS3 :D

Det er merkelig at Sony lar andre få rettighetene til store spill som GTA og DMC

 

For min del er det bra, nå kan jeg kose meg med GTA og DMC til Xbox 360 :)

Endret av ohlala
Lenke til kommentar
du må ha det inn med teskje skjønner jeg

7842118[/snapback]

 

Jeg bryr meg ikke i det hele tatt om det spillet og har ikke likt de foregående heller, men ja, av spillselskaper må jeg ha det inn med teskje. Grunnen til at de skriver ting slik de gjør er at det skal være tvetydig slik at de kan endre på det seinere hvis de finner ut at de tjener mye penger på det. Dette har det vært eksempler på tidligere også.

 

For alt jeg bryr meg kan PS3 ha MGS4 og de par andre ekslusive som kommer for seg selv :p Hadde jeg vært fan av disse spillene hadde jeg jo selvfølgelig stilt meg i kø på lanseringsdagen.

7842228[/snapback]

 

 

Jaja... hva skal man si...

 

Men uansett hvor ofte dette skjer, så kommer nok folk til å være like påståelige i fremtiden også. Hvis denne serien greier å fornye seg så får jeg vel ta en titt på den.

Lenke til kommentar
Ble ganske overrasket da jeg leste dette da jeg stod opp i dag. Diverse forum har vært i fyr og flamme i natt ser jeg.

 

Er vel en positiv nyhet i alt dette, man slipper å eie flere maskiner for å nyte gode spilltitler. Multiplatform ser ut til å vinne denne generasjonen, akkurat slik det var forutsett.

8193258[/snapback]

 

Jeg skal spise hatten min om Halo, Forza, PGR eller Gears of War kommer til PS3

Lenke til kommentar
Ble ganske overrasket da jeg leste dette da jeg stod opp i dag. Diverse forum har vært i fyr og flamme i natt ser jeg.

 

Er vel en positiv nyhet i alt dette, man slipper å eie flere maskiner for å nyte gode spilltitler. Multiplatform ser ut til å vinne denne generasjonen, akkurat slik det var forutsett.

8193258[/snapback]

 

Jeg skal spise hatten min om Halo, Forza, PGR eller Gears of War kommer til PS3

8193758[/snapback]

 

Epic er jo et uavhengig selskap. Skal ikke se bort fra at GoW kommer på ps3. Har jo solgt vanvittige 6 millioner på 360. Hvis de kan selge like mange eller fler på ps3 så må MS bla opp en GOD slump med penger for å få det eksklusivt. Det er jo lansert en oppfølger til GoW. Hvis denne hadde solgt 7-8 mill på HVER av konsollene 360 og PS3 så tror jeg ikke epic lar denne sjansen gå fra seg.... 14 mill solgte spill er MYE penger. Og det er tross alt det spillbransjen handler om slev om mange her tror det handler om sjel, sjarm og drømmer.

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Syns det er funny å sitte å lese de gamle DMC360 rykte trådene jeg nå!

 

Ikkje så veldig rart; I eit intervju sa utviklarane at det berre kunne bli laga på Ps3 i tillegg. Men det vil sjølvsagt ikkje mange godta.

 

Hvor mange ganger skal Capcom egentlig bli nødt å slå ihjel det ryktet? Oppstår jo minst annenhver måned det der ryktet der.

 

Da får vi vel sette oss ned og vente til neste MGS4 rykte dukker opp, og blir avvist IGJEN!!

 

 

Skjønar det kan vere vanskeleg for folk å gje slepp på håpet.

 

Er villig til å satse store penger på at DMC4 og MGS4 kommer til X360 en eller annen gang.

7843858[/snapback]

 

Det er sekter i USA som venter på at en eller annen form for utenomjordisk romskip kommer og henter de snart for å få de bort fra elendigheten.. Men Hey, skal ikke kødde med trua til folk..

 

;)

7844066[/snapback]

 

 

Det er nok sannsynleg at DMC kjem i einelleranna form til 360 ja.

Men ikkje DMC 4. Det er altså ekslusivt.

Og det er ein grunn til at Capcom no faktisk såg seg bryet med å påpeike det istadenfor å halde kjeft.

 

Og om ikkje DETTE stoppar maset om at DMC 4 skal komma til 360, så vil ingenting gjere det.
Lenke til kommentar
Så nå har capcom sagt at DMC4 IKKE kommer på xbox360?  :hmm: Litt forvirra her

8193810[/snapback]

 

Capcom kom i slutten av januar med en ganske kryptisk uttalelse der de sa at DMC4 bare kom til PS3 og at det ikke var annonsert for andre platformer. Men tenke seg til... nå er det altså annonsert for PC og 360, :roll:

Lenke til kommentar

Det blir jo artig å se med disse spillene som utvikles parallelt for 360 og ps3 hvem av de som faktisk blir best? :cool:

 

Her er det best og ikke starte noen krig men vente og se. Jeg er såpass lite fanboy at jeg er mer ute etter BRA spill en å henge meg opp i maskinvaren den kjører på. Det er tross alt spillene som selger en konsoll

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...